Ce afacere pot sa incep cu 30.000€?
Publicat pe 28 Septembrie 2009 la ora 16.24 de RobuAndrei
avand la dispozitie suma de 30.000€, ce afacere pot sa incep?
|
|
Ce afacere pot sa incep cu 30.000€?Publicat pe 28 Septembrie 2009 la ora 16.24 de RobuAndrei avand la dispozitie suma de 30.000€, ce afacere pot sa incep? |
|
Afaceri
Buna Andrei,
30,000 euro sunt destui bani pentru a incepe o afacere. Acum depinde foarte mult de tine - ce anume stii cel mai bine sa faci? sau ce domenii stapanesti cel mai bine? Asa e greu sa dai un sfat sau o parere..
Buna Andrei,30,000 euro
Pe moment sunt inca student la universitate. Invat arhitectura, dar as vrea sa incep o afacere intr-un domeniu cu totul diferit. M-am gandit deja la deschisul unui club/discoteca, dar as vrea mai multe idei de la alte persoane.
Buna, eu iti sugerez sa
Buna,
eu iti sugerez sa profiti de talentul tau natural oricat de dezamagit ai fi in acest moment de oferta din piata. Afacerile de succes au la baza oameni care iubesc ceea ce fac, despre care se spune ca nu ar fi fost buni sa faca altceva. Am o prietena foarte buna care a facut tot Arhitectura, a inceput cu o afacere micuta de proiectare+design interior, a mers asa cativa ani dupa care s-a reorientat spre alt fel de creatie Make-up. Spun creatie pentru este foarte greu ceea ce face si numai cineva cu talent poate face acest lucru. www.mikypuran.ro . Acum 2 ani a castigat locul I ca Make-up artist cu un juriu international si neavand in spate nicio firma puternica gen L'Oreal. Produsele cu care lucreaza si le cumpara singura.