Afacerile Wu Xing au crescut cu 9% in primele patru luni din 2012


Astfel, veniturile au fost de circa 360.000 de euro. Cifra reprezinta valoarea consolidata pe cele trei firme sub care brandul isi desfasoara activitatea.

 

Aceste firme sunt Easy Food Production, Quick Best Food si Simcer Exclusiv.

Pentru acest an, reprezentantii Wu Xing estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10% fata de anul trecut, ajungand pana la circa 1,1 milioane de euro.

Sabin Cernea, presedintele Wu Xing, a spus, intr-o conferinta de presa, ca 80% din cifra de afaceri provine din livrarea de mancare la domiciliu si 20% din cele cinci spatii din Bucuresti.

Cele cinci unitati din Capitala sunt amplasate in zona Grivita, Salaj, Cotroceni, Pipera si Centrul Vechi. Ultimele trei spatii au fost deschise in ultimele 18 luni.

Unitatea din Cotroceni este amplasata in mall-ul AFI, avand o suprafata de 26 mp. Investitia in aceasta a fost de circa 55.000 de euro, unitatea trecand deja pe profit. Spatiul a fost deschis in decembrie 2010.

Investitia in unitatea din Pipera a fost de aproximativ 150.000 de euro, suprafata fiind de circa 123 mp. Aceasta are destinatie mixta, atat pentru a putea manca, cat pentru a livra.

Spatiul cel mai recent deschis este cel din Centrul Vechi al Capitalei, inaugurat in martie, acest an. Investitia in acesta a fost de 240.000 de euro, iar suprafata este de aproximativ 220 mp.

De asemenea, Wu Xing a semnat un contract pentru a deschide o unitate in mall-ul ParkLake Plaza, care urmeaza sa fie deschis la sfarsitul anului urmator, in Bucuresti.

In plus, brandul negociaza cu mall-ul Baneasa Shopping City, unde ar putea deschide o unitate doar daca pleaca unul dintre chiriasi sau in noua zona de food a acestuia.

Sabin Cernea a mentionat ca sunt interesati sa deschida spatii si in alte zone cu trafic, nu doar in mall-uri, si ca iau in calcul si o extindere in tara, dar dupa ce isi consolideaza pozitia in Bucuresti.

Afacerea Wu Xing a inceput in 1999, cand au deschis o unitate in zona Grivita. Urmatoarea unitate inaugurata a fost in zona Orzari.

In 2006, compania a construit o unitate in zona Salaj din Bucuresti. Acest spatiu are o suprafata de circa 400 mp. Investitia in acesta a fost de circa 600.000 de euro.

In luna mai, anul acesta, Wu Xing a lansat un nou meniu, Smart Wok, cu preturi intre 11 lei si 20 de lei si portia de 200 de grame. De obicei, o portie din meniul traditional, Wu Xing Wok, are in jur de 300 de grame, iar preturile sunt cu 10% - 20% mai mari.

Din iunie, Wu Xing lanseaza un nou meniu, Panda Wok, destinat copiilor intre cinci si zece ani, precum si sase noi deserturi, cu preturi de circa sapte lei. De asemenea, brandul va avea pe site un magazin online de unde se pot achizitiona produse marca Wu Xing - tricouri, bandane, cesti de cafea etc.

Per total, meniul Wu Xing are in jur de 100 de feluri de mancare.

In acest an, compania intentioneaza sa lanseze o aplicatie pentru terminalele mobile, fiind in faza de dezvoltare a acesteia.

Pentru Wu Xing lucreaza 150 de angajati, numarul fiind mai mic decat la inceputul crizei, cand avea circa 220 de angajati. Din cauza crizei, compania a inchis o unitate, cea din Orzari, si un alt brand, "Hai la masa".

Anul trecut, in iunie, compania a fost reorganizata, activitatea fiind divizata in trei companii, fiecare cu alta destinatie - livrare si procesare, achizitionare si semiprocesare.

Sabin Cernea a adaugat ca aceasta impartire a activitatii i-a ajutat sa inchirieze spatii cu suprafete mai mari, unde doar sunt gatite produsele, care vin deja taiate.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii