Hotelurile de tip economic trebuie sa se reinventeze


Afirmatia a fost facuta de Philippe Doizelet, Managing Partner la Horwarth HTL, care a luat ca punct de reper ceea ce se intampla in Franta.


Philippe Doizelet a adaugat, in cadrul conferintei Hotel Tourism&Leisure Investment, ca in astfel de hoteluri nu este nevoie ca in baie sa fie cazi, dusul fiind suficient, si ca inca este un mister de ce ofera acces gratis la internet prin Wi-Fi.

De asemenea, astfel de hoteluri au inceput sa externalizeze partea de food&beverage (F&B), incheind contracte cu furnizori locali pentru micul dejun.
Managing Partner-ul de la Horwarth a subliniat ca acest lucru este mai bun pentru profitabilitatea ambelor parti.

Alta tendinta pe piata hoteliera este ca a crescut mult competitia din partea unitatilor independente.

MPhilippe Doizelet a adaugat ca alta tendinta este aceea ca bucataria de tip fine dining trebuie sa existe la hoteluri numai in anumite conditii, mai ales in hotelurile mari, desi inca este populara, deoarece clientii nu sunt atat de dispusi sa plateasca pentru ea.

Wolfgang Pagl, directorul Market Management pe Europa de Est, Austria si Elvetia la Expedia, a spus ca hotelurile prezente pe site-urile de rezervare nu trebuie sa genereze rezervari, dar trebuie sa fie acolo, pentru ca aceste site-uri sunt folosite pentru a se informa.

"Oamenii s-ar putea sa ia decizia de achizitie privind un astfel de site, dar sa te sune direct pe tine (n. red. - hotelul). Deci, call center-ele raman importante", a subliniat Wolfgang Pagl.

Conform Expedia, in medie, un turist verifica o destinatie pe patru site-uri de rezervari, pe patru pentru a rezerva, doua sau trei pentru a cumpara si de pe doua astfel de site-uri impartasesc informatii.

"Ce poti face pentru mai mult business? Nu sa fii in primul loc ca vizitare. Cel mai important este sa generezi multe review-uri ale clientilor. Daca acestea sunt proaste, trebuie sa comentezi, iar pe clientii care au avut o experienta placuta sa-i incurajezi sa o impartaseasca", a mai spus Wolfgang Pagl.

Teodor Frolu, Managing Partner la DC Communication, a mentionat ca in cazul Romaniei, in dezvoltarea infrastructurii de turism ar trebui sa se tina cont in egala masura si de identitatea locala romaneasca.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii