O companie cu un site neoptimizat pentru telefonul mobil poate pierde o zi de munca, pe saptamana


Dan Bulucea, Country Manager la Google Romania, a spus ca este ca si cum firma n-ar lucra intr-o zi, deoarece una din sapte cautari de pe internet este facuta de pe telefonul mobil.


"Daca business-ul este legat de localizare, importanta cautarii creste cu 30%, ceea ce este echivalent cu a inchide business-ul trei zile pe saptamana. Inainte vorbeam de trei ecrane, acum vorbim mai mult de unul. Cand urmaresti un ecran, probabil ca te uiti pe tableta sau pe mobil. Este nevoie de o integrare a mesajelor", a mai spus Dan Bulucea, in cadrul conferintei RoNewMedia.

Conform datelor Google, 90% dintre utilizatorii de internet din Europa cauta sa se informeze din mai multe surse inainte de a cumpara un produs. De exemplu, inainte de a achizitiona o masina, cumparatorii verifica informatiile din 18 surse iar pentru serviciile din turism verifica zece surse.


Care sunt tendintele in publicitatea tip display
Stefan Erhardt, Display Expert EMEA la Google, a spus ca Google este interesat de display, pentru ca 95% dintre utilizatori petrec timpul in afara search-ului (n.red. - motorului de cautare).

"Problema display-ului este ca sunt multi jucatori, asa ca este greu sa ai o campanie de succes pe display. O reclama perfecta are mesajul corect, la timpul potrivit, catre persoanele corespunzatoare si in contextul adecvat. Daca lipseste unul dintre aceste patru ingrediente, ai doar o campanie medie", a subliniat Stefan Erhardt.

De exemplu, atunci cand o firma face reclama unui inel, mesajul pentru ea este "Gaseste inelul perfect", iar pentru el "Las-o fara cuvinte".

Display Expert-ul pe EMEA de la Google a reamintit una dintre estimarile lui Eric Schmidt, Executive Chairman-ul Google, ca in mai putin de zece ani, global, publicitatea de tip display poate ajunge la 200 de miliarde de dolari. Cresterea este mare, tinand cont ca in 2010, publicitatea de tip display a fost de 10,2 miliarde de dolari, iar in 2014 este apreciata la 15,9 miliarde de dolari.

Potrivit datelor Google, tendintele principale in publicitate in acest an sunt: display 76%; cautari 68%; social media 59%; digital video 30%; mobile 23%.

Stefan Erhardt a precizat ca una dintre tendintele din Europa Centrala si de Est este legata de ofertele speciale pentru utilizatorii care au fost pe un site, dar n-au cumparat.

De asemenea, alte tendinte sunt ca bannerele video si display-ul devin tot mai sociale (n.red. - informatia poate fi distribuita prin social media).

Display Expert-ul pe EMEA de la Google a recomandat companiilor sa foloseasca metricii care arata cat de mult se implica oamenii in interactiunea cu brandul.

"Poti cheltui milioane de dolari, sa ai multi utilizatori, dar, cand vezi cat timp stau oamenii pe site-ul tau, s-ar putea sa ai o problema. O masurare mai buna duce la o conversie mai buna pe display", a adaugat Stefan Erhardt.

Astfel, o campanie de display poate avea un impact asupra comportamentului utilizatorului.

Alexandru Badinici, Strategic Partner Manager/Online Partnerships Group la Google, a mentionat sase previziuni pentru publicitatea pe display pana in 2015:

• 50% dintre reclame vor fi video, masurate prin Cost Per View (CPV)

• 50% dintre reclamele targetate vor folosi licitatia in timp real (RTB - Real Time Buying)

• mobilul va fi interfata numarul unu, primul terminal prin care se va accesa internetul

• vor aparea cinci noi indicatori de evaluare, care vor inlocui Cost Per Click (CPC-ul): impresii, conversii, grad de implicare, efectul viral, impactul

• 75% din reclame vor avea caracter "social" - utilizatorii vor putea comenta reclamele

• 50% din reclamele de brand vor fi interactive.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii