BroHouse creaza logo-uri de poveste

BroHouse este un studio de creatie care fabrica identati vizuale. Prin serviciile noastre incercam sa ajutam brandurile sa isi gaseasca si sa-si exprime vocea si personalitatea lor. BroHouse a aparut in 2007, sub cu totul alta forma. Pe atunci oferea o paleta intreaga de servicii, insa, incepand din 2008, serviciul de baza oferit de BroHouse este crearea de identitati vizuale si anume logo-uri.

 

BroHouse inseamna 2 frati gemeni, Costin si Horia Oane cu pasiuni similare si cu o experienta solida in domeniul advertising-ului. Impreuna facem cea mai buna echipa, pentru ca suntem convinsi ca o colaborare buna poate sa aduca numai avantaje in realizarea produsului grafic.

Fiind 2 frati gemeni, problema identitatii ne-a urmarit aproape mereu, incepand de la scoala generala, liceu, prieteni etc. Cred ca nimeni nu a acordat o asemeanea importanta de la o asemenea varsta pentru identitatea vizuala. Noi doi, nu numai ca ne-am confruntat cu aceasta lipsa de identitate, dar am si constientizat-o ca o problema si de aceea am si tratat-o ca o problema in conturarea personalitatii si identitatii noastre.

Povestea este foarte frumoasa cum am reusit sa fim tratati ca doua persoane diferite. „A fi diferit” este cheia succesului in orice. Iar noi l-am inteles, ni l-am dorit, cei drept, fara sa fi avut vreo pregatire in aceasta directie.

Dupa terminarea studiilor, dupa doi ani de activitatii in ONG-uri studentesti, experinta in peste patru agentii de advertising si naming, plus burse in afara, ne-am hotarat sa incepem propriul business, un studio de creatie, unde fabricam identitati vizuale, mai exact "logo-uri de poveste”.

In pofida marii varietati de firme, agentii si organizatii, noi vrem sa aducem un aer nou modului de lucru cu clientii. Nu este neaparat o noutate ce vrem sa facem, ci mai degraba o imbunatatire. Noi vrem sa depasim rigorile si formalitatile impuse de unele agentii.

Printr-un simplu telefon sau o convorbire pe skype, noi incercam sa fim cat mai aproape de client, sa fim cat mai flexibili si mai rapizi in rezolvarea problemei clientului. Credem cu tarie in puterea intalnirilor “face-to-face”, a notitelor pe hartie si, mai ales, a ideilor mari.

Daca ai nevoie de mai mult decat un logo si daca vrei sa fii mai mult decat un client, poate iti faci timp sa ne cunoastem. Haide sa vorbim despre cine esti si despre cine ai vrea sa devii.

Prezentarea a fost adaugata de utilizatorul horiaoane.

Nu ai votat inca. Media: 4.3 (23 voturi)

Nu exista comentarii