Training ''Clever Product Manager'' (11 - 12 si 18 - 19 iulie 2008)

Evenimentul, organizat de Training CleverBS, va avea loc in zilele de 11, 12, 18 si 19 iulie, in Bucurescti.

Trainingul este destinat managerilor de produs din sectoarele de activitate IT (Hardware si Software) si Comunicatii.

Participantii la curs vor putea aborda subiecte precum strategia portofoliului de produse, proiectarea strategiilor de brand sau gestionarea produselor existente si mature.

Taxa de participare este de 430 de euro (+TVA)/persoana si poate fi platita in doua rate. Tariful pentru grupuri de minim 3 participanti este de 390 euro + TVA/ persoana. Pretul include livrarea cursului timp de patru zile, suportul de curs, pauze de cafea (wellcome si 2 pauze), bufet pentru pauza de pranz si diploma de participare la curs. Mai multe detalii pot fi gasite aici.  
 

 

Curs autorizat de Manager de Proiect - Accesarea de fonduri europene (11 - 13 iulie si 18 - 20 iulie 2008)

Evenimentul, organizat de Schultz Consulting, va avea loc intre 11-13 iulie si 18-20 iulie, la sediul Schultz Consulting, din Bucuresti (Palatul Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, B-dul Octavian Goga, nr. 2, Tronson II, Mezanin).

Cursul se adreseaza managerilor din diferite companii nationale si multinationale, oricarei persoane care prin natura slujbei este implicata in elaborarea sau implementarea de proiecte, in special al Fondurilor Structurale.

In cadrul evenimentului, participantii vor parcurge toate etapele unui proiect, de la planificare pana la evaluarea acestuia (identificarea celei mai potrivite surse de finantare pentru ideea de proiect dezvoltata, pasii presupusi de obtinerea unei finantari nerambursabile, etc.)

Taxa de participare este de 1.600de lei/persoana, iar inscrierile se fac pana pe 9 iulie. Mai multe detalii pot fi gasite aici
 

 

Training pentru managerii de produs (11 - 19 iulie 2008)

Programul "Clever Product Manager" este organizat de Compania de Training CleverBS si va avea loc in Bucuresti, in perioada 11- 19 iulie.

Cursul este destinat managerilor de produs din sectoarele de activitate IT (Hardware si Software) si telecomunicatii.

Printre temele abordate in cadrul cursului se numara: Abordari practice ale managementului de produs; Strategia portofoliului de produse; Realizarea analizei de piata si a clientului; Dezvoltarea, lansarea si evaluarea noilor produse.

Mai multe detalii pot fi gasite aici.