Seminar Blue Ocean Strategy Simulation (18 - 19 martie 2011)

Evenimentul, organizat de Eusediu Margasoiu, Partner The Network, in colaborare cu Scoala IAA de Marketing si Comunicare, va avea loc in zilele de 18 si 19 martie, in Bucuresti. Aceasta este a doua oara cand in Romania se organizeza acest seminar (prima data a avut loc in 2009).

Blue Ocean Strategy Simulation este un instrument interactiv de simulare de marketing. In urma participarii la seminar, cei inscrisi vor invata sa isi dezvolte propriul sistem Blue Ocean Strategy si sa isi faca loc pe piata,  creand propriul “blue ocean”.

Este un program la care, de obicei, invit middle si top manageri. Insa, este foarte potrivit si antreprenorilor. De exemplu, un antreprenor care a participat la seminarul din 2009 si-a lansat doua noi linii de business in urma evenimentului”, spune pentru startups.ro Eusediu Margasoiu.

Seminarul va fi sustinut de Eusediu Margasoiu, singurul roman certificat de StratX in Blue Ocean Strategy Simulation.

Eusediu Margasoiu are o experienta de peste 16 ani in marketing si sales management. In 2008, impreuna cu alti specialisti de business din Romania, el a pus bazele The Network, o retea de consultanti, fosti practicieni, specializati in planificare strategica de business, avand ca vector principal marketing-ul strategic.

La seminarul organizat luna aceasta pot participa 20 de persoane, iar locurile se ocupa in ordinea inscrierii, pana pe 11 martie. Taxa de participare este de 795 de euro + TVA/persoana (cu o reducere de 10% pentru doua sau mai multe persoane din aceeasi companie). Mai multe informatii despre seminar pot fi gasite aici.

 

Curs “Rezolvarea problemelor si gandire creativa” (18 - 19 martie 2011)

Evenimentul, organizat de Compass Training, va avea loc in zilele de 18 si 19 martie, in Bucuresti.

Agenda cursului cuprinde urmatoarele teme: Evidentierea etapelor de rezolvare a problemelor (pe categorii de probleme: stabilizare, standardizare, imbunatatire, deschise/inchise, de creativitate); Stimularea gandirii creative a participantilor (si incurajarea acestora de a impartasi din cunostinte si altora) ; Imbunatatirea capacitatii de cuantificare a problemelor, pentru care anterior, participantii puteau cel mult sa utilizeze descrieri calitative; Capacitatea de a intelege cand si cum sa foloseasca fiecare dintre cele 24 de metode si tehnici specifice; Familiarizarea cu aceste abordari in cadrul utilizarilor individuale cat si de grup.

Taxa de participare este de 150 de euro + TVA/persoana.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.