Seedmoney Wednesday Breakfast (24 februarie 2010)
Evenimentul, organizat de Seedmoney, se desfasoara in fiecare zi de miercuri a saptamanii, intre orele 9.00 si 11.00, in Bucuresti. Locul de intalnire este de regula Orange Concept Store, cu unele exceptii care sunt anuntate din timp participantilor.

Seedmoney Wednesday Breakfast reprezinta o serie de intalniri informale dedicate celor pasionati de online si antreprenoriat. In cadrul acestor evenimente, cei interesati pot intalni si aborda advisori, pot prezenta cereri de advice sau finantare advisorilor si investitorilor (inclusiv Seedmoney), pot schimba informatii, idei si contacte cu persoane din acelasi domeniu.

Programul include o ora de networking, 30 de minute de prezentari sustinute de advisori de pe lista Seedmoney si 30 de minute de intrebari si pitchuri.

Accesul este gratuit, fiind nevoie doar de inregistrare. Pentru mai multe detalii, cei interesati se pot inscrie in grupul Entrepreneurs by Seedmoney pe Facebook sau pot urmari Seedmoney pe Twitter.

 

Workshop “Rezolvarea problemelor si luarea deciziilor” (24 - 26 februarie 2010)
Evenimentul, organizat de UBD prin Kepner-Tregoe, va avea loc in perioada 24 - 26 februarie, la sediul Kepner-Tregoe, in Bucuresti.

Agenda workshop-ului cuprinde urmatoarele teme: Procesul de apreciere a situatiei; Procesul de analiza a problemelor; Tehnici de adresare a intrebarilor; Procesul de analiza a deciziei; Procesul de analiza a problemelor potentiale; Procesul de analiza a oportunitatilor potentiale; Procesul de apreciere a situatiei.

Taxa de participare este de 800 de euro + TVA/persoana. Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Digital Marketing Forum (24 - 25 februarie 2010)

Evenimentul, organizat de Evensys, va avea loc in zilele de 24 si 25 februarie, la hotel Radisson Blu, in Bucuresti.

Digital Marketing Forum este un eveniment dedicat promovarii brandurilor in zona new media. Principalele subiecte dezbatute vor fi: Care sunt tendintele ce se prefigureaza in Romania in digital marketing; Cum sa cresti eficienta campaniilor online prin noi metode de targetare; Cum sa imbini cu succces social media, SEM si SEO; Cum sa planifici, sa dezvolti si sa evaluezi rezultatele unei campanii de marketing digital; Cum sa dezvolti campanii eficiente bazate pe advergaming sau video content; Cum sa vorbesti cu consumatorii pe platformele mobile.

In cea de-a doua zi a evenimentului, vor fi organizate trei workshop-uri specializate, dedicate eficientizarii campaniilor de marketing in mediul online, prin construirea unui raport optim intre trei dimensiuni-cheie - strategie, planificare si creativitate.

Publicul tinta este format din: directori si manageri de marketing; brand manageri; directori de creatie; directori de strategie; manageri de comunicare; directori de media; manageri din new media; manageri de research; brokeri online; furnizori de servicii online.

Taxa de participare la conferinta este de 125 de euro + TVA/persoana, iar pentru participarea separata la cele trei workshop-uri este de 175 de euro + TVA/persoana. In cazul inscrierilor la ambele evenimente (conferinta si workshop-uri) taxa de participare este de 250 de euro + TVA/persoana.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.