Curs "Shopper Marketing" (26 mai 2009)
Evenimentul, organizat de Qualians, va avea loc pe 26 mai la Hotelul Novotel din Bucuresti.
Cursul se adreseaza celor care doresc sa inteleaga conceptul de Shopper Marketing si sa il identifice ca si solutie la problemele si oportunitatile de Trade Marketing, Retail Marketing sau In-store Communication.
Principalele teme abordate in cadrul cursului vor fi: Cunoasterea shopperului si shopping cycle; Intelegerea shopperului si a barierelor de cumparare; Intelegerea magazinului prin ochii shopperului; Intersectarea intereselor; Studii de caz.
Taxa de participare este de 369 de euro + TVA/persoana, iar inscrierile se fac in limita locurilor disponibile.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.
Strategii Anti-Criza in Sectorul Energetic (26 mai 2009)
Evenimentul, organizat de Business Media Group in parteneriat cu Rockmedia, va avea loc pe 26 mai, la Hotel Intercontinental, in Bucuresti.
Plecand de la previziunile specialistilor, conform carora criza va afecta grav sectorul energetic la sfarsitul acestui an sau cel tarziu anul viitor, in cadrul conferintei vor fi discutate strategii si modele de prevenire aplicabile pentru acest sector, inca dinaintea primului semn de criza.
La eveniment vor participa: experti din companii din sectorul energetic (petrol, gaze, energii regenerabile, electricitate); reprezentanti din institutii si organizatii euro-atlantice; cercetatori din institute si think tank-uri; factorii de decizie din sectorul public (Ministere si institutii ale statului).
Taxa de participare este de 75 de euro + TVA/persoana, la care se acorda o reducere de 10% pentru cel putin trei persoane din cadrul aceleiasi companii.
Mai multe informatii pot fi gasite aici.