Seedmoney Wednesday Breakfast (3 februarie 2010)
Evenimentul, organizat de Seedmoney, se desfasoara in fiecare zi de miercuri a saptamanii, intre orele 9.00 si 11.00, in Bucuresti. Locul de intalnire este de regula Orange Concept Store, cu unele exceptii care sunt anuntate din timp participantilor.

Seedmoney Wednesday Breakfast reprezinta o serie de intalniri informale dedicate celor pasionati de online si antreprenoriat. In cadrul acestor evenimente, cei interesati pot intalni si aborda advisori, pot prezenta cereri de advice sau finantare advisorilor si investitorilor (inclusiv Seedmoney), pot schimba informatii, idei si contacte cu persoane din acelasi domeniu.

Programul include o ora de networking, 30 de minute de prezentari sustinute de advisori de pe lista Seedmoney si 30 de minute de intrebari si pitchuri.

Accesul este gratuit, fiind nevoie doar de inregistrare. Pentru mai multe detalii, cei interesati se pot inscrie in grupul Entrepreneurs by Seedmoney pe Facebook sau pot urmari Seedmoney pe Twitter.

 

Seminar “CarciuMarketing” (3 februarie 2010)
Evenimentul, organizat de Picant Events, va avea loc pe 3 februarie, in Bucuresti.

Seminarul se adreseaza persoanelor care au responsabilitati de management, marketing si comunicare in cadrul companiilor care au ca principala activitate alimentatia publica - restaurante, cafenele si baruri - si celor care doresc sa isi deschida o astfel de afacere.

Tematica abordata in cadrul seminarului va fi: De ce avem nevoie de marketing in cafenele, baruri si restaurante; Pozitionarea (brandul) de cafenea, bar, restaurant; Evenimentele - Instrument de crestere a vanzarilor; Satisfactia clientilor - Cea mai solida cale catre o afacere profitabila.

Taxa de participare este de 150 lei + TVA/persoana, la care se aplica o reducere de 10% pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 18 ianuarie.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

 

Eveniment Romanian Managers - “Cum vindem in 2010?” (3 februarie 2010)
Evenimentul, organizat de Kingstone Group, va avea loc pe 3 februarie, la Cafepedia Romana, in Bucuresti.

Unul dintre speakerii invitati va fi Bogdan Comanescu, care va vorbi despre trendurile in comportamentul clientilor si in tehnicile de vanzare, asta pentru ca in 2010 clientii se schimba si atunci automat vanzarea se schimba.

Elena Tutunaru va initia o discutie despre provocarile unui an de criza pentru antreprenori, adaptand discutia si oferind exemple pe business-urile membrilor prezenti.

In final, Mihai Stanescu va sustine un workshop de vanzari gandit pentru companiile mici si mijlocii.

Taxa de participare este 95 lei + TVA/persoana. Mai multe informatii pot fi gasite aici.