Intoarce-te la prima pagina a articolului - pagina 1
Viorel Copolovici si Dorin Boerescu se cunosc de aproape zece ani, timp in care au colaborat in calitate de client - furnizor, au fost parteneri in proiecte precum votezi.ro, au devenit prieteni.
“Pe vremea cand eu eram PR la Radio Total, Dorin a fost primul furnizor serios cu care am colaborat in cariera mea. O perioada am pierdut legatura, cand eu am fost plecat din tara, dar in 2007 - 2008 am reluat discutiile si am vorbit despre faptul ca as vrea sa dezvolt un proiect in zona de gastronomie”, spune Viorel Copolovici.
Pranzuldincaserola.ro ofera in fiecare zi diverse propuneri culinare, dar contine si o serie de sfaturi practice pentru bucatarii amatori, recenzii de restaurante si o sectiune de intrebari si raspunsuri despre ingrediente, ustensile, practici sau magazine de referinta.
“Proiectul nu este pentru toata lumea, ci pentru un public mai educat, si urmeaza sa se dezvolte si in functie de ceea ce se va intampla din toamna, cand revin din vacanta oamenii care lucreaza in birouri si pe care ii avem in target”, spune Copolovici.
Horoscop umoristic
Proiectul hohoscop.ro este gestionat tot de Viorel Copolovici si se adreseaza unui target format din persoane cu varsta intre 25 de ani - 40 de ani, din mediul urban, cu studii medii si superioare.
In prezent, site-ul are in derulare doua parteneriate - unul cu postul de radio Kiss Fm (textele hohoscop-ului sunt prezentate in fiecare dimineata, luna aceasta) si un altul cu kappa.ro, site care publica textele hohoscop-ului.
“Pana la sfarsitul acestui an ne pregatim de noi parteneriate. Targetul este legat de notorietate si este clar ca trebuie sa il promovam”, spune Viorel Copolovici.
Meteo
eteo.ro este un site care ofera starea vremii pentru localitati din intreaga lume. Conform datelor companiei, luna trecuta site-ul a inregistrat un numar de 570 de vizitatori unici si 3.148 afisari.
Proiectul are si o versiune pentru telefonul mobil, m.eteo.ro.
Strategia de dezvoltare
“Vreau ca proiectele pe care le lansam sa fie diferite fata de ce exista acum in .ro, atat din punct de vedere al calitatii, al experientei utilizatorilor, cat si ca trafic”, explica Dorin Boerescu.
Proiectele lansate nu vor avea in comun neaparat acelasi target, ci directia de dezvoltare - aceea a aplicatiilor. Practic, in afara altor catorva proiecte din zona de continut, Bakemono se va axa in special pe segmentul de aplicatii online.
Proiectele active in acest moment vor fi promovate si gestionate integrat, “le vom mixa, vom aduce utilizatori de pe un site pe altul, nu vor functiona separat unele de altele”, adauga Boerescu.
Obiectivele legate de sfarsitul acestui an se refera la notorietate si la atingerea unui minim de trafic pentru fiecare proiect in parte.
Din punct de vedere al monetizarii, partea de display advertising a fost externalizata catre Arbo Interactive, iar proiectele speciale si cele pentru clienti mai mici, care au campanii punctuale, sunt gestionate in house.
In ceea ce priveste dezvoltarea ulterioara, Dorin Boerescu spune ca nu este exclusa niciuna dintre variante - cresterea proiectelor si pastrarea acestora in portofoliu sau dezvoltarea site-urilor si apoi realizarea unui exit. Insa, in acest moment, accentul este pus pe dezvoltare si pe obiectivele stabilite pe termen mediu.
Intoarce-te la prima pagina a articolului - pagina 1
DE RETINUT:
Bakemono are in portofoliu sapte site-uri active (convertor.ro, convertor2.ro, pranzuldincaserola.ro, hohoscop.ro, eteo.ro, m.convertor.ro, m.eteo.ro)
Inca cel putin doua proiecte vor mai fi lansate pana la sfarsitul lunii sptembrie.
Publisherul se va axa in special pe segmentul de aplicatii online, dar va mai lansa si cateva proiecte in zona de continut.
Obiectivele legate de sfarsitul acestui an se refera la notorietate si la atingerea unui minim de trafic pentru fiecare proiect in parte.
Proiectele active in acest moment vor fi promovate si gestionate integrat.
Cristina Alexandru
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.
Publicat pe 27 Iulie 2009 la ora 04.04