Intoarce-te la prima pagina a articolului - pagina 1

 

"Vrem sa dezvoltam latura medicala - suplimentele alimentare si produsele medicamentoase. Am putea incerca sa facem produsele impreuna cu o companie de profil. Produsele medicamentoase erau si pot fi injectabile si comprimate. Acestea se adreseaza cu predilectie afectiunilor osoase, articulare si problemelor pielii. Algavit este suplimentul alimentar, dar este un proiect pe termen mediu, unde vom folosi algele, pe care le vom include si in creme", subliniaza Nicu Stoica.

El estimeaza ca Algavit  va fi lansat pe piata in primul trimestru al anului viitor .

"Publicul tinta al produselor Pell Amar il constituie persoanele cu venituri medii si peste medie, cu varste de peste 25 de ani, care doresc sa-si mentina starea de bine utilizand complexul mineral organic si enzimatic continut in namolurile terapeutice", spune Nicu Stoica.

Promovarea
Promovarea produselor a inceput anul trecut, in septembrie si se face prin prezenta la expozitii de profil, participarea la diferite conferinte pe teme balneare sau cosmetice, sponsorizarea unor evenimente, publicarea unor articole in revistele pentru femei, publicitate pe internet, stradala (TV screen-uri) si la televiziune.

Nicu Stoica subliniaza ca cel mai eficient mod de promovare este reprezentat de medicii de specialitate, dat fiind specificul produselor, care se regaseau pana in anii ‘90 in dictionarele si ghidurile medicale.

Investitia in noua afacere
Investitia initiala in noua companie este in jur de un milion de euro. Suma a fost utilizata pentru sediu, achizitionarea utilajelor, participarea la licitatia de achizitie a licentei de explorare asupra lacului Balta Alba, realizarea lucrarilor impuse de Agentia Nationala pentru Resurse Minerale prin licenta de explorare si pentru productie.

Se estimeaza ca investitia va fi recuperata in aproximativ cinci ani.

"In 2011, vom investi aproximativ 200.000 de euro in lansarea unor noi produse si promovarea acestora", mentioneaza Nicu Stoica.

Veniturile noii companii
Tinta companiei este de a obtine in acest an o cifra de afaceri de 350.000 de euro.

Produsele sunt pe piata de la inceputul acestui an (in farmacii si magazinele naturiste, precum si online, pe site-ul propriu), cele mai multe vanzari fiind generate de dermatocosmetice si de linia de intretinere corporala.

In acest an, reprezentantii companiei intentioneaza sa abordeze si piata centrelor si institutelor balneare din Romania, incepand deja negocierile.

"In statiunile balneare de altadata se aplicau tot felul de proceduri cu namol. Oamenii asociaza Pell Amar cu aceste terapii. Vom colabora cu institutele cu traditie in recuperarea reumatismala, iar intentia noastra este de a lucra inclusiv cu centrele private de wellness si SPA. In institutele balneare, intentionam sa intram in perioada 2011 - aprilie 2012, intai in cele din Romania si apoi in cele din alte tari. In institute vom vinde mai ales principiul activ din namol si produsele care sunt asociate cu terapiile specifice", explica Nicu Stoica.

In luna mai, anul acesta, Nicu Stoica a mers in Argentina pentru a relua exportul in aceasta tara si pentru a discuta furnizarea de know-how pentru realizarea unui centru de recuperare la Buenos Aires. Ideea clinicii apartine Anei Maria Molinari Espeche, proprietarul si CEO-ul companiei farmceutice Aseprofar, fosta pacienta a doctorului Ionescu-Calinesti.

"Eram in discutii avansate si cu cei din Japonia, dar, din nefericire, s-a petrecut ceea ce stiti (n.red. - cutremurul si tsunami-ul din 11 martie 2011) si, din pacate, negocierile nu au mai avansat", adauga Nicu Stoica. 

In viitor, produsele ar urma sa fie exportate si in Statele Unite ale Americii, Uniunea Europeana si America Latina. Se estimeaza ca exportul in SUA poate incepe pana in toamna acestui an. In vestul Germaniei, compania are deja discutii avansate si a trimis cateva produse pentru teste.

 

Intoarce-te la prima pagina a articolului - pagina 1

DE RETINUT:
Doctorul Stefan Ionescu-Calinesti a descoperit calitatile namolului sapropelic acum aproximativ 60 de ani si dupa aproximativ 20 de ani, apareau pe piata produsele Pell-Amar.
Produsele Pell-Amar au fost realizate si vandute pana acum 15 ani, cand productia a incetat.
Marca a fost readusa pe piata anul acesta, de o companie ai caror actionari sunt Asociatia Romana pentru Transporturi Rutiere Internationale (ARTRI), majoritar, si Stefan Ionescu-Calinesti.
Investitia initiala in noul business este de in jur de un milion de euro, estimandu-se ca va fi recuperata peste aproximativ cinci ani.
In prezent, compania produce dermatocosmetice si produse de intretinere corporala, iar pana la sfarsitul anului intentioneaza sa lanseze o pasta de dinti si produse pentru par.

Redactor: Alina Botezatu
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.