Nu mancati niciodata singuri
Autor: Keith Ferrazi
Aceasta carte nu este dedicata doar profesionistilor in vanzari si comunicare, ci si celor care isi doresc sa cunoasca oameni noi si sa isi extinda conexiunile de afaceri.
The Virgin Way
Cum sa asculti, sa inveti, sa razi si sa conduci
Autor: Richard Branson
Cartea cuprinde unele dintre cele mai pertinente sfaturi ale lui Richard Branson, oferite in urma experientelor si intamplarilor care l-au facut unul dintre cei mai cunoscuti si respectati antreprenori din lume.
Descopera-ti Elementul
Cum sa-ti afli talentele si pasiunile si cum sa-ti transformi viata
Autor: Sir Ken Robinson
Aflata pe lista de best seller-uri New York Times, cartea a introdus cititorilor un nou concept de auto-dezvoltare prin convergenta dintre talentele innascute si pasiunile personale.
Customer Seduction
How can tech startups reach product-market fit?
Autor: Adelina Peltea
Continutul cartii se bazeaza pe 68 de interviuri luate fondatorilor, investitorilor si specialistilor din intreaga lume, care ofera sfaturi si lectii prin prisma experientei lor antreprenoriale.
Recompense: Cand inovatia da roade
Autori: James P. Andrew si Harold L. Sirkin
Multi manageri sunt reticenti atunci cand trebuie sa investeasca in inovatie. Cartea va ajuta sa depasiti aceasta reticenta si sa puteti maximiza sansele de a transforma inovatia in profit.
Buyology. Adevaruri si minciuni depre motivele pentru care cumparam
Autor: Martin Lindstrom
Cartea ne prezinta descoperirile pe care autorul le-a facut in timpul unui studiu de neuromarketing, desfasurat pe o perioada de trei ani si ale carui costuri s-au ridicat la sapte milioane de dolari.
Puterea: de ce unii reusesc sa o obtina si altii nu
Autor: Jeffrey Pfeffer Autorul discuta cazurile unor lideri din lumea economica, juridica sau medicala, din moda sau showbiz, pentru a ne dezvalui strategiile folosite de adevaratii invingatori.
Inteligenta financiara
Ghidul managerului pentru intelegerea adevaratei semnificatii a cifrelor
Autori: Karen Berman, Joe Knight, John Case
Cartea prezinta elementele de baza ale finantelor, oferind insa o dimensiune suplimentara, invatandu-ne principii fundamentale, intr-o maniera pe care oricine o poate intelege si aplica in mod corect.
In retea. De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor
Autor: Lisa Gansky
Cartea reprezinta un ghid esential al noului val de comert bazat pe tehnologiile informatice, unul care, pe langa faptul ca e foarte sensibil la problematica mediului inconjurator, ajuta la formarea si dezvoltarea comunitatilor
Riscurile accentuarii punctelor forte
Autor: Robert B. Kaiser
Cartea aduna intre paginile sale o serie de eseuri, scrise de cativa pionieri care au contribuit la conturarea managementului modern. Ei isi ofera sfaturi remarcabile pentru valorificarea atuurilor personale - fara a cadea in capcana retetelor exagerate, simpliste sau naive.
The Art of The Start. Ghid pentru oricine incepe orice
Autor: Guy Kawasaky
Cartea ofera pasii esentiali pentru a lansa pe piata produse şi servicii extraordinare, sau companii de succes - indiferent daca visati sa conduceti viitoarea companie Microsoft sau sa porniti o afacere non-profit care sa schimbe lumea.
Gratuit. Viitorul unui pret revolutionar
Autor: Chris Anderson
Cartea dezbate o idee noua si arata in ce constau beneficiile pretului revolutionar, gratuitatea, atat pentru consumatori, cat si pentru intreprinzatori si organizatii.
Focus: Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale
Autor: Al Ries
Cartea ofera sfaturi concrete, la obiect, despre cum poti asigura un viitor de success afacerii tale. Focus este unul din cele mai importante concepte din lumea actuala a afacerilor.
Mostenire de lider
Cum sa-i inspiri pe cei din jur sa-si schimbe viata in bine
Autori: Marta Brooks, Julie Stark, Sarah Caverhill
Indiferent de pozitia pe care o ai in acest moment, daca provoci sau inspiri schimbari in vietile celor din jur, esti un lider. Si de vreme ce intr-un fel sau altul esti un lider, trebuie sa te gandesti la mostenirea pe care o creezi prin modul in care iti traiesti viata.
Afaceri cladite sa dureze
Autori: Jim Collins, Jerry I. Porras
Dupa cum spune Jim Collins, "Afaceri cladite sa dureze" se refera la convertirea rezultatelor excelente intr-o companie excelenta durabila.
Aisbergul nostru se topeste
Schimbarea si sucesul in orice conditii
Autori: John P. Kotter & Holger Rathgeber
Cartea se bazeaza pe munca de pionierat, care demonstreaza felul in care cei "Opt Pasi" conduc la schimbarea necesara in orice fel de grup. Este o povestire de care se poate bucura oricine si care furnizeaza in acelasi timp indrumari nepretuite pentru o lume care se misca din ce in ce mai repede.
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
Autori: Al Ries, Laura Ries
Autorii cartii demonstreaza cum functioneaza brandingul pe Internet, cine poate beneficia cel mai mult de pe urma lui si unde se potriveste, inca, marketingul traditional.
Conspiratia celor bogati. Cele 8 reguli ale banilor
Autor: Robert Kiyosaki
"Conspiratia celor bogati" demonstreaza ca momentele ce par a fi extrem de dificile reprezinta, de fapt, o oportunitate pentru oameni de a investi in educatia lor financiara.
De ce ai fi tu seful? Cum sa devii un lider autentic
Autori: Rob Goffee, Gareth Jones
Lucrarea ofera o abordare originala a leadership-ului, aflata in contrast cu teoriile traditionale, care pun accent pe un set de calitati pe care liderii de succes ar trebui sa le detina.
Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata
Autor: Gerald Zaltman
Avand la baza cercetari din diverse discipline, lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gandirii consumatorului, ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.
Guerrilla marketing fara costuri pentru luptatorul de gherila
Autor: Jay Conrad Levinson
Cartea contine exemple concrete despre cum iti poti face un nume pe piata, cum poti face marketing eficient, cu adevarat aducator de profituri, fara sa cheltuiesti bani.
Primele 90 de zile - Strategii de succes pentru noii conducatori, la orice nivel
Autor: Michael Watkins
Specializat in formarea liderilor, autorul pleaca de la premisa ca primele 90 de zile sunt esentiale in trasarea directiei de actiune a noului sef numit. Esec sau avant? Infrangere sau succes?
Evaluarea comportamentelor antreprenoriale esentiale
Autor: Business Design Academy
Cartea se bazeaza pe o serie de interviuri cu antreprenori care au avut succes atat in Romania, cat si in afara tarii, sustinute de Vlad Stan. Interviurilor li s-a adaugat un studiu al comportamentelor universal valabile in afaceri.
Fluturele din palma lui Gandhi
Autor: Mihai Stanescu
Cartea contine o lectie importanta pentru antreprenori: cand elementele neprevazute sunt ignorate, viziunea si planificarea devin insuficiente. Planificarea devine eficienta numai atunci cand intelegem faptul ca schimbarea este singura constanta in viata.
Cele 12 elemente ale managementului performant
Autori: Rodd Wagner, James K. Harter
Cum fac marii manageri astfel incat sa-i inspire pe angajati sa obtina performante de top? Cum genereaza ei entuziasm si unesc personalitati diferite pentru a se concentra intr-o misiune comuna?
Schimbarea in organizatii
Optimizarea comportamentului angajatilor
Autori: Peter Makin, Charles Cox
Ilustrand prin studii de caz metodele prin care se pot identifica, analiza si schimba tipurile de comportament nedorite din organizatii, autorii adopta o viziune practica asupra strategiilor de management.
Forta schimbarii
Autor: John P. Kotter
Mii de companii sufera de un surplus de management si de un deficit de leadership, nu pentru ca managerilor le lipseste carisma, ci pentru ca prea putini directori executivi inteleg cu adevarat ce inseamna leadershipul si ce poate realiza.
Avon - Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei
Autor: Laura Klepacki
Respectand reguli simple de business, Avon a reusit sa creeze o cultura organizationala puternica, in care sistemul de motivare si compensare a oamenilor poate deveni sursa de inspiratie pentru orice manager.
Secretele negocierii
Arta de a castiga in orice situatie
Autor: Roger Dawson
Negocierea este o adevarata arta. Cu ajutorul acestei carti, vei reusi sa stapanesti cele mai eficiente strategii si cele mai inteligente tactici pentru a obtine ceea ce doresti.
Comoara de la baza piramidei
Autor: C.K. Prahalad
Inspirate de ideile si solutiile originale ale lui C.K. Prahalad din aceasta carte, multe companii au identificat si creat piete noi in randul celor mai sarace tari din lume - au avut profit si au contribuit, in acelasi timp, la eliminarea saraciei si suferintei.
Smart retail
Magazinul tau - un fenomen al vanzarilor
Autor: Richard Hammond
Aceasta este prima carte practica despre "cum sa..." in domeniul vanzarilor cu amanuntul. Ea dezvaluie elementele cheie care separa echipele fantastice de cele mediocre si povestile de succes ale afacerilor de prim rang, de acelea care se lupta inca sa depaseasca planul secund.
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
Daca le incalci, o faci pe riscul tau!
Autori: Al Ries&Jack Trout
Cartea prezinta legile fundamentale care guverneaza succesul si esecul la nivelul pietei de desfacere. Cele 22 de legi prezinta intr-o maniera clara si concisa concepte de o reala eficienta in marketing, sustinute prin exemple practice.
Sindromul masculului alfa
Autori: Kate Ludeman & Eddie Erlandson
Lumea afacerilor este habitatul natural al masculilor alfa. Acesti indivizi puternici reprezinta o adevarata resursa naturala. Intelegandu-si carentele si facand corectiile de comportament necesare, ei pot, sa-si imbunatateasca performantele si sa conduca intr-un mod intelept.
Proba de caracter
Sa intelegem esenta leadershipului prin literatura
Autor: Joseph L. Badaracco Jr.
Cele mai dificile teste la care sunt supusi liderii de afaceri le pun la incercare deopotriva abilitatile si caracterul. Un lider se dezvolta facand fata acestor incercari - dar numai daca isi pune anumite intrebari dificile despre sine.
Cartea Despre Vanzari
Autor: Tom Hopkins
Prospectarea, Contactele, Calificarea, Obiectiile si Finalizarea Vanzarii. Acestea sunt etapele vanzarii tratate pana la cel mai mic detaliu in acest manual al profesionistului in vanzari.
Revolutia in marketing
O abordare radicala pentru o afacere de succes
Autori: Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone
Pe langa studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor.
Cum sa vinzi un homar
Secretele unui antreprenor de succes
Autor: Bill Bishop
Cartea este un ghid de marketing, insa nu unul obisnuit. Discursul teoretic este inlocuit cu o serie de mici povestiri, care descriu situatii concrete din lumea afacerilor, iar stilul glumet adoptat de autor face ca aceasta carte sa fie greu de lasat din mana.
Vaca mov
Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile
Autor: Seth Godin
“Vaca mov“ este expresia memorabilitatii. Principiul aseamana brandurile cu o multime de vacute obisnuite, pe care oamenii le trec cu vederea, dar cu siguranta nu ar uita o vaca mov. Daca oferta ta nu se remarca, ea devine invizibila in ochii consumatorilor.
Karaoke Capitalism
Management pentru omenire
Autori: Kjell Nordström, Jonas Ridderstråle
Cartea vorbeste despre cum sa concuram competentele, cum sa cream un capitalism cu caracter si cum sa avem o viata extraordinara in timp ce ne castigam existenta muncind.
Tehnici de abordare telefonica in vanzari
Autor: Stephan Schiffman
"Cand Dumnezeu a vrut sa ii pedepseasca pe vanzatori, a inventat abordarea telefonica" - este replica cu care autorul isi deschide seminariile. Tine numai de tine sa transformi “pedeapsa” intr-o oportunitate, folosind tehnicile si scenariile elaborate de autor, intr-o abordare diferita a procesului de vanzare, descrisa in aceasta carte.
Capcanele managementului
Autor: Mark Eppler
Micile greseli in management pot avea consecinte uriase, iar aceasta carte iti ofera sansa de a le evita cu abilitate si tact. Usor de citit si bine documentata, “Capcanele managementului” este indispensabila tuturor celor care ravnesc la un stil de conducere aproape de perfectiune.
Manager contra curentului
Ce fac marii manageri altfel decat ceilalti
Autori: Marcus Buckingham, Curt Coffman
In ciuda diferentelor dintre ei, marii manageri au o trasatura comuna: nu se feresc sa incalce regulile considerate sacre de managementul traditional. Cartea reprezinta un studiu general extins, cu interviuri aprofundate, cu circa 80.000 de manageri din aproximativ 400 de companii.
Strategia Oceanului Albastru
Autori: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Cartea prezinta o metoda de transformare a concurentei intr-un element irelevant. Autorii sunt de parere ca viitorii lideri de piata nu vor reusi incercand sa elimine concurenta, ci creand ”oceane albastre”, alcatuite din zone ale pietei nedisputate si capabile de o dezvoltare rapida.
Strategia si tactica stabilirii preturilor
Un ghid pentru cresterea profiturilor
Autori: Thomas T. Nagle; John E. Hogan
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pentru companii, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Cartea propune un ghid practic menit sa inlesneasca luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.
Managementul performantei
Strategii de obtinere a rezultatelor maxime de la angajati
Autor: Dr. Aubrey C. Daniels
Cartea este utila in special managerilor, care vor afla ce ii motiveaza pe angajati, ce anume ii incurajeaza sa lucreze la potentialul maxim, cum sa le stimuleze creativitatea ori care este rolul intaririi pozitive sau negative.
Arta negocierii in afaceri
Autori: Roy Lewicki, Alexander Hiam
Cartea este un material util pentru orice lider sau manager care are nevoie de strategii si de idei practice pe care sa le aplice in conducerea unei negocieri. Sunt cuprinse numeroase instrumente utile in procesul negocierii iar urmand cu atentie sugestiile autorilor, oricare dintre cititori poate deveni un maestru al negocierii.
Managementul capitalului unui brand
Cum sa valorificam numele unui brand
Autor: David Aaker
Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile pe care le genereaza. In carte se explica modul in care capitalul unui brand contribuie la performantele pe termen lung ale unei companii.
Proiectarea unei noi afaceri saptamana cu saptamana
Autor: Steve Parks
Cartea reprezinta un ghid in procesul de pornire a unei afaceri, pentru primele sase luni. Autorul explica in 26 de pasi tot ce ai nevoie sa faci pentru a pune pe picioare un start-up, ajutandu-te sa depasesti nesiguranta si neplacerile primelor luni.
Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu
Autori: Jay Conrad Levinson si Seth Godin
Marketingul de gherila iti ofera un avantaj decisiv tocmai pentru ca ai o afacere la domiciliu. Poti intoarce succesul concurentilor in defavoarea lor prin flexibilitate, nota personala si inalta calitate a produselor si serviciilor tale.
Simply Better
Autori: Patrick Barwise, Sean Meehan
Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astazi, care atrage atentia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce conteaza cu adevarat in dezvoltarea unei afaceri. A fi unic poate parea o perspectiva interesanta si atragatoare, insa nu este ceea ce iti va aduce succesul.
Antreprenoriat
(Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri)
Autor: Marius Ghenea
“Informatiile din carte sunt utile pentru orice antreprenor, dar si pentru cei care se gandesc sa urmeze in viitor aceasta cale sau chiar pentru cei care nu sunt antreprenori, dar sunt implicati in orice alt mod in activitatile antreprenoriale din Romania.” - Marius Ghenea, autorul cartii si unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori in serie din Romania.
A 8-a treapta a intelepciunii
Autor: Stephen R. Covey
O carte pe care trebuie sa o citeasca toate persoanele care aspira la o functie de conducere.
“Sfaturile din paginile acestei carti se vor dovedi inestimabile pentru liderii care incearca sa obtina mai multa fermitate din partea angajatilor in indeplinirea obiectivelor organizatiilor." Kevin Rollins, Presedinte si CEO DELL Inc.
Parteneriatul in afaceri
Autor: Stephen M. Dent
Cartea se adreseaza tuturor celor ce doresc sa inveţe cum sa dezvolte un parteneriat strategic.
Vei incepe prin a identifica propriile abilitati parteneriale si apoi vei invata sa le corectezi si sa le dezvolti. Vei descoperi astfel conceptul de inteligenta parteneriala pe care se bazeaza modelul parteneriatului total.
Perspectiva de pilot si alte secrete ca sa te inalti deasupra multimii
Autor: John Michael Magness
Autorul te invita sa privesti lumea prin ochii unui pilot - sa gandesti, sa planifici si sa actionezi cu disciplina si curaj, cu increderea si precizia unui pilot bine pregatit.
Aceasta carte iti impartaseste sapte secrete ale pilotilor de succes, sapte principii pe care le poti aplica pentru a deveni un "Lider-Pilot" in afaceri.
Reguli pentru revolutionari
Autor: Guy Kawasaki
Transforma visele in realitate, realitatea in produse, iar produsele in magneti pentru cumparatori.
Cartea este structurata in trei parti, cu titlurile: Creeaza ca un zeu, Porunceste ca un rege si Munceste ca un rob, unde se dezvaluie atat informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum si experiente personale din domeniul afacerilor.
Funky Business
Autori:Kjell Nordström, Jonas Ridderstråle
In vremurile funky pe care le traim, suntem cu totii lideri.
Ca sa ne diferentiem de ceilalti, avem nevoie de strategii noi. Ca sa nu iesim din joc, trebuie sa iesim in evidenta.
Ne pierdem in multime daca acceptam sa alergam la un loc cu ceilalti. Pentru a avea succes, trebuie sa fim diferiti, sa fim funky, sa ne folosim din plin imaginatia.
Viitorul apartine companiilor mici
(183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri)
Autor: Seth Godin
O lunga perioada de timp a fost la moda sa gandesti in stil mare, sa-ti faci planuri marete sau sa te evidentiezi prin marime. In zilele noastre lucrurile au inceput sa se schimbe. S-a dovedit ca o companie mica poate ajunge la acelasi succes, cu mai putine resurse, decat una mare.
Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiara, dar cand esti mic poti evita birocratia si te poti apropia mult mai usor de consumatori.
Testarea unei idei de afaceri
Autor: John W. Mullins
Aflati de ce majoritatea noilor afaceri esueaza si evitati greselile facute de altii.
Aveti o idee pentru o afacere noua? Testati-o mai intai, pentru a va asigura ca aceasta intr-adevar va functiona, inainte de a investi in ea prea mult timp si bani.
Sfaturile din carte sunt bazate pe experientele unor intreprinzatori de succes, exemplificate prin studii de caz.