Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
Autori: Al Ries, Laura Ries

Editura: Brandbuilders
Anul aparitiei: 2006
Titlu original: "The 11 Immutable Laws of Internet Branding"

Cui se adreseaza: oamenilor de marketing, antreprenorilor care au afaceri pe internet

"Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului" dezvaluie strategiile care creeaza un branding de succes prin internet, concentrandu-se pe anumite elemente: transformarea companiei, produsului sau serviciului intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul internetului; decizia de a utiliza internetul ca pe o afacere sau ca pe un mediu de comunicare; interactivitatea unui site; cautarea unui nume memorabil, pe care nimeni nu-l va uita.

Folosind exemple din experienta personala, de furnizor de servicii de consultanta pentru branduri de top, expert in marketing, Al Ries, impreuna cu fiica si partenera sa de afaceri, Laura, demonstreaza modul in care functioneaza, cu adevarat, brandingul pe internet, cine poate beneficia cel mai mult de pe urma lui si unde se potriveste, inca, marketingul traditional.

Despre autori:
Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout) si al celui de branding, prin "Cele 22 de legi imuabile ale brandingului".

Dupa terminarea facultatii, lucreaza in departamentul de advertising al General Electric. Apoi isi infiinteaza propria agentie de publicitate in New York: Ries Cappiello Colwell. Mai tarziu, agentia sa isi schimba profilul, devenind firma de strategie de marketing Ries&Trout. Din 1994 lucreaza cu fiica sa Laura Ries la firma de strategie Ries&Ries, oferind consultanta companiilor din grupul Fortune 500, scriind carti si tinand seminarii in intreaga lume.

Laura Ries este absolventa a Universitatii Northwestern din Ilinois in 1993.

Dupa facultate isi incepe cariera in publicitate la TBWA Advertising din New York ca account executive pe conturile Woolite si Evian.
Din 1994 este partener la firma de consultanta Ries&Ries.

Lucreaza pentru cele mari companii ale lumii. Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX News Channel, CNBC si CNN.
Scrie, de asemenea, pentru New York Times, The Wall Street Journal si USA Today, Associated Press, Advertising Age.

Pretul cartii la editura: 40 lei.

Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.