Comoara de la baza piramidei
Autor: C.K. Prahalad

Editura: Publica
Anul aparitiei: 2009
Titlu original:The Fortune at the Bottom of the Pyramid

Cui se adreseaza: managerilor, antreprenorilor

Inspirate de ideile si solutiile originale ale lui C.K. Prahalad din aceasta carte, multe companii au identificat si creat piete noi in randul celor mai sarace tari din lume - au avut profit si au contribuit, in acelasi timp, la eliminarea saraciei si suferintei. Ideile lui Prahalad nu mai sunt doar exemple izolate de inovare.

Cu cinci ani in urma, C.K. Prahalad le arata companiilor, in “Comoara de la baza piramidei", cum isi pot spori profitul si cresterea adresandu-li-se celor 5 miliarde de oameni saraci din lume. Sute de firme au luat aceasta cale si au creat afaceri mari, profitabile, reducand totodata saracia si contribuind la cresterea calitatii vietii.

Acum, Prahalad si-a actualizat cartea, incluzand lectiile ultimilor cinci ani: strategii de construire a afacerilor, tehnici si inovatii care au functionat pe pietele emergente. Comoara de la baza piramidei inseamna sa iti mearga bine si sa te ingrijesti si de binele altora.

Autorul ofera si raspunsuri la intrebari-cheie: la baza piramidei exista cu adevarat o piata? Exista profit? Exista inovatie? Este ea o oportunitate globala? Cu cinci ani in urma, directorii companiilor puteau doar sa spere ca raspunsul la aceste intrebari era afirmativ. Acum Prahalad demonstreaza ca pot fi siguri.

C.K. Prahalad e de parere ca firmele trebuie sa schimbe radical felul in care isi desfasoara afacerile in tarile in curs de dezvoltare, pentru ca ambii termeni ai ecuatiei economice sa prospere. Bazandu-se pe un numar mare de studii de caz, aceasta carte captivanta prezinta un plan impresionant de combatere a saraciei prin profitabilitate.” Bill Gates

Despre autor:
Coimbatore Krishnarao Prahalad este titularul catedrei Paul si Ruth McCracken si preda cursul de Strategie la Ross School of Business, University of Michigan. E un teoretician al managementului, cunoscut si apreciat pe plan international.

In 2007, Times of London si Suntop Media l-au desemnat drept cel mai influent ganditor in domeniul managementului, plasandu-l pe locul 1 in clasamentul Thinkers50. La editia din octombrie 2009, Prahalad a fost din nou desemnat pe locul 1, datorita importantei si impactului ideilor inovatoare din “Comoara de la baza piramidei”.

Este coautorul mai multor bestseller-uri de management, printre care: “Competing for the Future”, “The Future of Competition", "The New Age of Innovation”. De patru ori i s-a acordat Premiul McKinsey pentru cel mai bun articol. Este membru al Board of NRC Corporation, Pearson PLC., Hindustan Unilever Ltd., The World Resource Institute si The Indus Entrepreneurs (TiE).

Pretul cartii la editura: 65,55 lei

Citeste aici alte prezentari ale unor carti dedicate antreprenorilor.