Conferinta "Strategii Anti-Criza in Retail" (19 mai 2009)

Evenimentul, organizat de Business Media Group in parteneriat cu Rockmedia, va avea loc pe 19 mai, la Hotel Intercontinental, in Bucuresti.

Luand in considerare contextul actual, conferinta isi propune sa raspunda la intrebari precum: Care sunt solutiile in contextul blocarii creditelor, a efectului de downgrading in comportamentul de cumparare, in conditiile in care schimburile comerciale vor ajunge la cel mai scazut nivel din ultimii 80 de ani, potrivit unui studiu al Bancii Mondiale? Mai poate cineva sa sustina promotii in perioada de criza si cat de mult ne putem baza pe solutia optimizarii spatiului?

Printre participanti se numara: manageri de achizitii; sefi de departamente de distibutie; specialisti in vanzari; retail brokeri; directori de productie; consultanti; consilieri clienti retail din banci; directori regionali.

Taxa de participare este de 75 de euro + TVA/persoana, la care se acorda o reducere de 10% pentru cel putin trei persoane din cadrul aceleiasi companii.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.