Flamingo: 170 mil. de lei - cifra de afaceri in primele trei luni din 2008


Vanzarile Grupului Flamingo au avut un ritm de crestere cu peste 23% mai mare decat cel al pietei, in primul trimestru din 2008 fata de anul precedent.

Vanzarile Flamingo au crescut cu pana la 38% in primele luni ale acestuia an, comparativ cu perioada similara a anului trecut, depasind valoarea de 170 de milioane de lei.

“In ceea ce priveste evolutia pietei locale, Flamingo International estimeaza pentru urmatorii trei ani o crestere a vanzarilor cu aproximativ 15% pe an”, a declarat Dragos Simion, in cadrul unei conferinte de presa.

Cele mai cautate produse din magazinele companiei au fost cele din categoria IT si digitale (57% din totalul vanzarilor), urmate de segmentul White Goods (frigidere, masini de spalat, etc., 22% din totalul vanzarilor), ultimul loc fiind ocupat de produsele electronice cu o pondere de 21% din totalul vanzarilor inregistrate in primul trimestru al acestui an. Dintre acestea, cel mai bine s-au vandut notebook-urile, televizoarele LCD si televizoarele tip plasma.

La finalul primului trimestru al acestui an, reteaua de magazine Flamingo inregistra 118 unitati, reprezentantii acesteia anuntand ca au in plan deschiderea altor doua magazine, unul la Resita si altul la Sfantul Gheorghe.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii