Marketing360 (15 - 16 iunie 2010)

Evenimentul, organizat de Evensys, va avea loc in zilele de 15 si 16 iunie, la Crowne Plaza Hotel, in Bucuresti.

Cea de-a treia editie a evenimentului va reuni specialisti locali si internationali in marketing, advertising, online si research, care vor discuta despre noile perspective si oportunitati care pot aduce valoare in politicile de marketing ale companiilor.

Pe parcursul celor doua zile de conferinte si seminarii, participantii vor descoperi tendinte de ultima ora, cele mai bune practici, dar si cele mai inspirate abordari pentru reconsiderarea relatiei dintre consumator si brand.

Prima zi a evenimentului va consta intr-un set de conferinte si dezbateri despre provocarile din marketingul actual desfasurat inca pe o piata tulbure. Invitatii vor aduce in plus idei si tehnici alternative de promovare, cu tactici de intrare a brandurilor pe teritoriul 2.0 si de abordare a consumatorului devenit digital, dar si solutii salvatoare in cazul greselilor care apar frecvent in procesul de marketing.

In cea de-a doua zi, profesionsti cu experienta vor sustine doua workshopuri intensive despre cele mai eficiente sisteme alternative de marketing de ultima ora - digital marketingul si marketingul cu focus pe cel mai valoros client al multor companii - publicul-feminin.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.