Flamingo: vanzari de 10 mil. euro in ultimele saptamani din aprilie


In perioada Sarbatorilor de Pasti, compania a inregistrat cele mai multe solicitari pentru electrocasnicele albe si aparatele de aer conditionat.

"Anul acesta, perioada Sarbatorilor de Pasti a generat o crestere de 50% in retelele magazinelor Flanco, Flanco World si Flamingo Computers, fata de perioada similara a anului trecut, ca urmare a ofertelor promotionale, dar si a disponibilitatii clientilor de a investi mai mult in categoria de electrocasnice in aceasta perioada", spune Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Potrivit oficialilor companiei, cele mai mari vanzări ale produselor electronice, electrocasnice si IT&C au fost inregistrate in retelele magazinelor Flanco, Flanco World si Flamingo Computers din Bucuresti, acestea contribuind cu 30% la totalul vanzarilor realizate in aprilie 2008, se arata in comunicatul de presa.

In primele trei luni ale acestui an, vanzarile Grupului Flamingo au crescut cu pana la 38%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, depasind valoarea de 170 de milioane de lei.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.
 


Nu exista comentarii