Admirror, un concept de publicitate in oglinda adus in exclusivitate in Romania de catre Casia Communications, va fi disponibil de la inceputul lunii urmatoare in 52 de locatii din Bucuresti.
“Anul trecut, am preluat master franciza pentru Romania, Moldova si Serbia. Intentionam sa ne extindem in continuare prin oferirea de francize, dar luam in calcul si realizarea de investitii proprii in dezvoltarea retelei”, a declarat pentru startups.ro, Simona Opris, business development manager la Casia Communications.
Surprinderea consumatorului intr-un moment de maxima atentie, atunci cand se priveste in oglinda, asigura un procentaj de memorabilitate de aproximativ 60% (conform unui studiu realizat de firma care a lansat conceptul in Marea Britanie), cu mult mai mare decat al unui billboard obisnuit.
Amplasate in toalete, oglinzile au un sistem de neoane ce ilumineaza printurile din interior. Ordinea afisarii reclamelor se stabileste in functie de necesitatile fiecarui proiect. Sistemul contine pana la 20 de intervale de timp prestabilite, astfel se pot construi povesti interactive ale aceluiasi brand sau se pot promova mai multe marci in acelasi timp.
“Sistemul este instalat in restaurante si cafenele de lux, targetand persoanele cu venituri peste medie”, spune Simona Opris, pentru startups.ro.
Un serviciu oferit de Casia Communications pentru clientii sai este monitorizarea campaniei si realizarea unui studiu de caz. Promotional, in lunile februarie si martie anul acesta, o luna de publicitate in toate locatiile va costa 2.125 euro.
Primul sistem tip “reclama din oglinda” din Romania a fost instalat de Casia Communications in Bucuresti, la Crem Café Royal, in septembrie anul trecut. Conceptul Admirror a fost lansat pe piata din Londra in iulie 2005. Pana anul trecut, acesta functiona in 600 de locatii din Londra, iar pana la sfarsitul lui 2008 se estimeaza ca va fi prezent in 3.000 de locatii din Marea Britanie.
Casia Communications este o afacere lansata in urma participarii la emisiunea Arena Leilor si il are ca actionar principal pe antreprenorul Marius Ghenea, cu un procent de 60% din participatii.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.