Anul acesta, compania estimeaza vanzari de patru milioane de euro din produse fitoterapeutice, pe o piata a produselor naturiste estimata la aproximativ 117 milioane de euro, in 2009.
Datele legate de piata se regasesc in studiul Visionwise Daedalus Millward Brown din iulie 2009, citat de reprezentantii LaborMed Pharma.
Conform studiului citat, piata produselor naturiste a inregistrat o crestere de 8% in 2009, comparativ cu 2008, se arata in comunicatul de presa.
LaborMed Pharma, producator de medicamente care a facut anul trecut mai multe achizitii importante in piata farmaceutica locala, lanseaza divizia Ozone Natural cu scopul de a construi branduri puternice pe piata de fitoterapeutice.
Potrivit reprezentantilor companiei, Ozone Natural intentioneaza sa-si consolideze pozitia pe piata prin anticiparea si satisfacerea unor nevoi de tratamente naturiste in crestere atat la nivel mondial, cat si in Romania. Astfel, conform studiului Visionwise Daedalus Millward Brown, in Romania piata de produse naturiste reprezinta jumatate din piata de tratamente fara prescriptie medicala (OTC-uri), in conditiile in care doi din zece romani apeleaza la OTC-uri.
"Piata pe care opereaza divizia Ozone Natural este in crestere si de aceea planurile si eforturile noastre sunt directionate catre potentialul cererii locale pentru produsele naturiste. Suntem convinsi ca Ozone Natural dispune de toate conditiile pentru a deveni in scurta vreme lider in tratamentele fitoterapeutice”, spune Stephen Stead, CEO LaborMed Pharma.
In 2010, compania vizeaza pozitia de lider pe piata produselor naturiste de imunitate pentru copii si adulti prin cele doua branduri Imunogrip si Imunorezistan, care, conform previziunilor, urmeaza sa genereze 40% din vanzarile diviziei respective.
LaborMed Pharma activeaza pe piata producatorilor de medicamente inca din 1992. In 2007, compania a realizat prima investitie de tip greenfield din industria producatoare de medicamente din Romania, prin deschiderea unei fabrici moderne de medicamente. In 2008, LaborMed Pharma a trecut in portofoliul fondului de investitii Advent International si a achizitionat portofoliul de 400 de produse al companiei Ozone, precum si brandul acesteia.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.