Jidvei raporteaza o cifra de afaceri de 48 milioane lei in prima jumatate din 2008, in crestere cu 31% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Cresterea inregistrata de cel mai mare producator de vinuri albe seci si demiseci din segmentul premium este rezultatul investitiilor din ultimii ani in plantatii, in modernizarea cramei si a tehnologiilor de fabricare, conservare si pastrare a vinului, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
Cel mai bine vandut vin din portofoliu ramane in continuare Dry Muscat, cu o crestere in volum de peste 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, urmat indeaproape de Riesling si Feteasca Regala.
Eforturile companiei se vor concentra, in perioada urmatoare, catre consolidarea pozitiei de lider pe segmentul premium al vinurilor albe seci si demiseci, mentinerea tendintei de crestere inregistrate si implementarea noii structuri de portofoliu, se mai arata in comunicat.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.