Seminar "Adaptarea bugetului de marketing in timpul crizei economice" (13 - 15 martie 2009)
Evenimentul, organizat de PressMedia si Co Performer, va avea loc in perioada 13 - 15 martie, la Hotel Continental Forum, in Sibiu.
Seminarul se adreseaza asistentilor de marketing si comunicare, angajatilor din departamentele de vanzari, managerilor de produs, asistent manager-ilor, juniorilor din agentii de publicitate si comunicare, antreprenorilor si managerilor.
Tematica abordata in cadrul seminarului cuprinde: Prezentarea notiunilor specifice unei crize; Identificarea efectelor crizei, prezentarea solutiilor aferente de comunicare si marketing; Studii de caz - analiza, consultanta, solutionarea provocarilor specifice; De ce este importanta promovarea si in ce consta aceasta in contextul actual; Concluzionarea notiunilor de marketing si comunicare prin exercitii practice.
Taxa de participare este de 339 euro + TVA/persoana, la care se aplica o serie de reduceri. Mai multe informatii pot fi gasite aici.