ABC Training Consulting a lansat, in mai, doua abonamente pentru managementul afacerii
Acestea sunt in managementul fluxului de numerar si al costurilor afacerii, avand mai multe variante si constand in explicarea, elaborarea si implementarea unor instrumente de management (rapoarte, analize, bugete si tablouri de bord).
Unul dintre cele doua abonamente este destinat afacerilor antreprenoriale (consultanta si asistenta antreprenoriala), iar cel de a-l doilea este pentru afacerile corporative (training si consultanta manageriala).
"Dezvoltarea de noi servicii profesionale si lansarea acestor Abonamente de Training, Consultanta si Asistenta pentru managementul cash-flow-ului si al costurilor afacerii reprezinta o consecinta fireasca la nevoile sesizate in mediul de afaceri si care vizeaza urmatoarele prioritati: necesitatea identificarii surselor de castig si de pierderi pe componente ale afacerii - produse, piete, clienti; gasirea unor solutii de administrare si de asigurare a unui cash-flow echilibrat; implementarea unor masuri coerente pentru optimizarea valorii si a structurii costurilor in corelatie cu volumul de activitate si vanzarile firmei", spune pentru startups.ro Anda Racsa, Antreprenor si Manager General la compania de consultanta financiara ABC Training Consulting.
Obiectivele abonamentelor sunt optimizarea performantelor economico-financiare ale afacerii prin managementul prin obiective si prin bugete, managementul costurilor si al fluxului de numerar, precum si revizuirea obiectivelor si strategiilor de afaceri, se arata in comunicatul de presa.
Anda Racsa mai spune ca pot beneficia de aceste abonamente antreprenorii care vor sa inteleaga “circuitul finantelor” in propria afacere si sa gaseasca solutii pentru a-si controla si reorganiza afacerea astfel incat sa reziste pe o piata “tulbure” si sa pregateasca dezvoltarea afacerii bazandu-se pe metode si instrumente de management performant.
Pot apela la astfel de abonamente si managerii care au fost avansati pe diverse pozitii manageriale si au nevoie sa inteleaga si sa adapteze rapid la noile cerinte ale postului de conducere, care include si obiective de natura economico-financiara.
De asemenea, clientii acestor abonamente pot fi echipele manageriale care au nevoie de formarea unui “limbaj comun” si de dezvoltarea unui sistem integrat de analiza, bugetare si control al finantelor firmei, precum si specialistii din departamentele economice ale unei firme (financiar, contabilitate, controlling) care au nevoie de sprijin in dezvoltarea unor noi modele si instrumente de analiza si de simulare a performantelor firmei pentru diverse scenarii de afaceri.
Valoarea lunara a abonamentelor este cuprinsa intre 400 euro si 2.200 euro, la care se adauga TVA.
Fata de serviciile furnizate pe baza de proiect, tarifele prin abonament au un discount intre 20% si 45%, in functie de numarul de ore contractat.
Numarul de ore contractate pentru ambele abonamentele variaza intre 10 ore si 32 ore/luna, clientii avand mai multe variante.
"Pentru a se alege cea mai buna varianta de abonament, se evalueaza urmatoarele elemente: performantele economico-financiare anterioare si cele curente ale companiei beneficiare; obiectivele si prioritatile firmei pe termen scurt, mediu si lung; profilul profesional, nevoile si obiective specifice ale beneficiarilor directi. In functie de rezultatele acestei evaluari generale a companiei si a beneficiarilor directi, se stabilesc coordonatele specifice ale serviciilor contractate in sistem abonament: numarul lunar de ore, numarul de beneficiari directi; obiectivele lunare si structura serviciilor: training, consultanta, asistenta", adauga Anda Racsa.
Orice tip de abonament se poate incheia pe o perioada de minimum trei luni (4 sesiuni/luna a cate 4 ore/sesiunea pentru training si 10 ore/luna in cazul consultantei si asistentei), dupa care poate fi prelungit pentru sase sau 12 luni.
Daca o companie doreste sa incheie abonamentul inainte de termen, atunci va plati un procent din valoarea serviciilor contractate.
"Plata pentru abonamentele de servicii contractate se face integral in prima saptamana a fiecarei luni. Consideram ca numai dupa o perioada minima de trei luni se pot evalua rezultatele unui proiect care are un scop bine determinat si se poate calcula randamentul investitiei in servicii de training, consultanta si asistenta pentru managementul general si financiar afacerii", spune Anda Racsa.
Rezultatele aplicarii acestor instrumente ar trebui sa fie controlul performantelor afacerii, managementul fluxului de numerar si al costurilor, precum si reactualizarea obiectivelor, strategiilor si a bugetelor pentru diverse scenarii de afaceri.
Serviciile furnizate in sistem de abonament sunt personalizate la nevoile si obiectivele companiei. Acestea se deruleaza prin intalniri la sediul beneficiarului sau la sediul ABC Training Consulting, raspunsuri la solicitari transmise telefonic sau prin e-mail.
ABC Training Consulting are sediul in Bucuresti, fiind infiintata acum sase ani. Firma este activa pe piata de training si consultanta pentru managementul general si financiar al afacerii.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.