ADN-ul antreprenorului modern de succes radiografiat la Bucuresti Business Days


    


Conferinta va avea loc  in Bucuresti, pe 10 si 11 decembrie 2014, la centrul de evenimente al Hotelului Caro, se mentioneaza in comunicatul de presa.

Laszlo Pacso, fondator si coordonator proiecte Business Days, apreciaza ca, dintre cele patru regiuni in care se desfasoara evenimentele Business Days (Timisoara, Iasi, Cluj si Bucuresti), ultimele doua sunt cele mai propice astazi pentru a porni afaceri de la zero, in diverse domenii.

"Romania se afla pe penultimul loc in Europa in ceea ce priveste numarul de companii raportat la mia de locuitori (25 de companii la 1.000 de locuitori). Cauzele provin din slaba dezvoltare a culturii antreprenoriale, generata in primul rand de apetitul scazut pentru risc al romanilor, de lipsa unui sistem educational care sa incurajeze spiritul intreprinzator si cel de echipa, dezvoltarea de proiecte si implicarea voluntara a tinerilor in proiecte educationale de dezvoltare a acestor calitati, lipsa capitalului si reticenta bancilor de a finanta afaceri in faza de inceput, doar pe baza unui plan de afaceri. Business Days isi propune sa completeze aceste carente si sa ii sustina pe participanti sa profite de oportunitatile oferite la acest moment de piata”, spune Laszlo Pacso.

In urma interviurilor echipei Business Days cu antreprenori din toata tara, au fost extrase patru mari categorii de valori care se regasesc in combinatii, ponderi sau prioritati diferite la toti oamenii de afaceri de succes, fie ca vorbim de generatiile care au pornit pe calea antreprenoriatului imediat dupa revolutia din 1989, fie ca vorbim de generatia nascuta din cenusa crizei financiare ce a inceput in 2008:
• inovatie, creativitate, adaptabilitate, flexibilitate, acceptarea schimbarii ca si constanta;
• pasiune, placerea pentru munca bine facuta, excelenta;
• determinare, perseverenta, rabdare, forta de a trece peste obstacole, rezistenta in fata provocarilor;
• progres, performanta, evolutie, productivitate, eficienta

"Ne place sa spunem ca ele reprezinta ADN-ul de baza al businessman-ului modern, calit in noua paradigma economica, ADN in jurul caruia sunt construite evenimentele Business Days", spune Laszlo Pacso.

Temele alese pentru editia de la Bucuresti reflecta nevoile de dezvoltare ale antreprenorilor romani, asa cum au rezultat din intalnirile si studiile realizate de organizatori. Astfel, domeniile de interes ale antreprenorilor din zona de sud-est a tarii sunt: vanzarile/negocierea, networkingul, comunicarea, maketingul de produs, excelenta in relatia cu clientii, social media, managementul echipelor si leadership.

Printre speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati care au un cuvant de spus in lumea afacerilor, precum Alain Cardon, Marius Ghenea, Felix Patrascanu, Elena Badea, Dragos Petrescu, Dragos Anastasiu, Marcin Wojcicki, Silviu Hotaran si multi altii.

In cadrul Bucuresti Business Days, va fi lansat si cel de-al patrulea numar al revistei Business Days Magazine, care va reuni povestile unora dintre cei mai de succes antreprenori din Romania, precum si analize si tendinte de ultima ora care dicteaza evolutia afacerilor.
 

startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii