Afaceri si profit in crestere in primele 9 luni din 2011, pentru Albalact


In perioada urmatoare, compania va continua sa faca investitii in extinderea capacitatii de productie si largirea portofoliului de produse.

 

Cifra de afaceri a Albalact a crescut cu 34,32% intre ianuarie - septembrie 2011, fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 246.184.629 lei, de la 183.278.274 lei in 2010, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

Veniturile totale ale companiei, inregistrate in primele noua luni ale acestui an, sunt cu 43,88% mai mari fata de veniturile totale raportate in aceeasi perioada a anului trecut (veniturile au crescut la 282.263.793 lei in 2011, de la 196.174.416 lei in 2010).

Si profitul companiei pentru primele 9 luni ale anului 2011 a crescut cu 46,85% (3.515.840 lei pentru perioada ianuarie-septembrie 2011, fata de 2.394.102 lei cat a inregistrat in aceeasi perioada din 2010).

Piata lactatelor se afla in continuare sub presiunea crizei de materie prima, a preturilor, a scaderilor de consum si puterii slabe de cumparare. Am investit resurse importante anul acesta pentru lansarea unor produse noi si campanii, dar am facut eforturi mai mari si pentru reducerea costurilor, ca sa ne mentinem profitabili. Cresterea business-ului si castigarea unor noi cote de piata sunt in continuare o prioritate, dar vrem sa pastram profitabilitatea. Pana la sfarsitul anului, vom finaliza investitiile noi in liniile de productie la fabrica din Oiejdea, dar si la fabrica Raraul, pentru ca anul viitor intentionam sa dezvoltam portofoliul de produse si sa intram in categorii noi. Piata lactatelor inca are segmente cu perspective mari de crestere din punct de vedere valoric si vrem sa ne dezvoltam pe aceste oportunitati”, spune Raul Ciurtin, presedintele si directorul general al Albalact.

Recent, Albalact a investit aproximativ 300.000 de euro intr-o campanie de comunicare TV care promoveaza iaurturile Zuzu la pahar, dar continua si procesul de rebranding inceput in 2010.

Conform datelor AC Nielsen (Retail Index Service pentru categoria Lapte, pentru perioada de audit Iunie 2011), Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu un market share de 30,4% in volum, dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), cu un market share de 21,6% in volum*.

Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

Compania Albalact - Alba Iulia a fost infiintata in anul 1971, transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990 si privatizata in 1999. Din 2009, Albalact detine 96,46% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii