Agricola Bacau a apelat la neuromarketing, pentru a afla preferintele consumatorilor


Pentru un astfel de studiu, Agricola a colaborat cu firma Synergon Consulting, care foloseste instrumentul ConsumerBrain.

Acest studiu s-a desfasurat in luna mai, anul acesta, pe un esantion statistic reprezentativ de respondenti, se arata in comunicatul de presa.

Neuromarketing-ul este o tehnica avansata care combina informatii din neurostiintele comportamentale si marketing. (Citeste aici mai multe despre cum te poate ajuta neuromarketingul.)

ConsumerBrain este un instrument de cercetare de piata care foloseste neurostiintele comportamentului uman. Acesta investigheaza modul de functionare a mecanismelor creierului uman si raspunde la intrebarea "de ce?" (de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia sau chiar un ambalaj).

"ConsumerBrain furnizeaza informatii relevante despre CE face consumatorul, CUM se comporta acesta in momentul deciziei de cumparare", spune Stelian Marian, Director General Synergon Consulting.

Printr-o suita de exercitii online, ConsumerBrain culege informatii relevante despre mecanismele creierului ce determina procesul de cumparare si obiceiurile de consum. Datele brute culese in urma parcurgerii exercitiilor online sunt analizate si interpretate cu ajutorul metodelor de cercetare neurostiintifice. Astfe, se identifica mecanismele care ghideaza tiparele comportamentale ale consumatorilor. 

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii