Alka investeste 2,5 mil. euro in extinderea gamei Nutline
Investitia a fost demarata in 2008 si include dezvoltarea spatiului de productie la fabrica din Filipestii de Padure, achizitia de noi echipamente si lansarea noilor ambalaje.
"Pentru brandul Nutline, segmentul fructelor uscate reprezinta o directie de crestere relevanta: la acest moment, fructele uscate, ca snack, sunt cautate de publicul orientat catre produse naturale si sanatoase, public atent la alimentatia echilibrata", spune Amir Krenzia, Director General Alka Grup.
Extinderea gamei s-a realizat prin introducerea unor noi produse cum ar fi alune, arahide, caju, precum si noi retete de mixuri, se arata in comunicatul de presa.
Conform datelor Nielsen Romania, piata fructelor uscate a inregistat cresteri de la an la an. In perioada octombrie - noiembrie 2008, aceasta piata a crescut cu aproximativ 23,7% in volum, comparativ cu aceeasi perioada a lui 2007. Totusi, reprezentantii Alka spun ca diversificarea sortimentala pe aceasta piata este inca destul de redusa, semintele si arahidele detinand o cota de 85% din total.
Conform oficialilor Alka, studiile realizate in colaborare cu companii specializate in cercetare au relevat faptul ca exista mai multe situatii de consum pentru fructele uscate: in timpul petrecut la calculator si/sau televizor, ca o gustare de impuls, ori in situatii de socializare. Consumatorii mai asociaza fructele uscate cu starea de relaxare si/sau energizare - in functie de sortiment - si percep produsele din aceasta categorie ca fiind sanatoase.
Potrivit ultimului studiu de piata realizat de AC Nielsen, brandul Nutline - seminte si fructe uscate - detine o cota de piata de 38%, ocupand pozitia de lider pe acest segment.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.