Ana Pan deschide primul sau magazin din Pitesti


Magazinul va fi deschis in sistem franciza si va avea o zona de vanzare de 80 mp si o zona de depozitare si birou cu suprafata de 40 mp.

Procesul de infiintare a retelei de franciza Ana Pan a fost demarat in noiembrie 2007, fiind deschise francize in Bucuresti si Otopeni. In jurul datei de 20 septembrie urmeaza sa fie deschis un magazin in franciza si in Pitesti, se arata in comunicatul de presa.

Conceptul de franciza Ana Pan se adreseaza firmelor mici si mijlocii, care nu vor sa realizeze doar o investitie financiara, ci demonstreaza si implicare in afacere.

In urmatoarele luni, ne propunem extinderea retelei de franciza Ana Pan in Bucuresti si in orasele cu o populatie mai mare de 40.000 locuitori, situate la o distanta de 100-120 km in jurul Capitalei. Pentru primele 10 contracte de franciza taxa de franciza va fi, promotional, 5000 de euro”, spune Mariana Lepus, director dezvoltare franciza Ana Pan.

Francizorul Ana Pan transmite dreptul de comercializare a produselor de cofetarie, patiserie si panificatie, dreptul de a folosi marca, know-how-ul (manual de operare in Franciza Ana Pan, manual economic, manual de marketing), isi asuma responsabilitatea formarii, pregatirii si asistarii permanente ale francizatilor si ale personalului acestora, precum si consultanta in amenajarea si decorarea magazinului.

Francizatul  beneficiaza de un training derulat pe o perioada de 10 zile pentru managerul de magazin si trei zile pentru personal.

Prima cofetarie Ana a fost infiintata in 1990. De-a lungul anilor, aceasta afacere s-a extins, ajungand sa detina in Bucuresti o retea de retea de 19 magazine care ofera produse de cofetarie, patiserie si panificatie.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii