Baneasa Shopping City: 750.000 de vizitatori in prima luna


In weekend-ul inaugural, magazinele au avut o serie de promotii, ceea ce a dus la cresterea a vanzarilor.

“Preparatele din peste si fructe de mare, sandvichurile si salatele sunt pe gustul romanilor, dupa cum au aratat vanzarile din primele saptamani de la deschidere. Ne asteptam la un numar de 700-1.000 de clienti pe zi, vanzarile putand atinge aproximativ 10.000 de euro, in zilele de varf”, spune Cristian Farmache, unul dintre actionarii companiei Darcom Sea Food, detinatoarea masterfrancizei pentru teritoriul Romaniei a restaurantelor si fast food-urilor Nordsee din Germania.

Reprezentantii altui comerciant din acest nou mall, Peek & Cloppenburg,  spun ca deschiderea primului lor magazin din Romania in Baneasa Shopping City a depasit asteptarile pe care le aveau pentru piata romaneasca, se arata in comunicatul de presa. 

La randul sau, Recep Yilmaz, Brand Manager M&M Retail Romania, companie ce detine franciza Chacharel in Romania spune ca "Potrivit statisticilor facute de biroul central Cacharel din Franta, am devenit magazinul numarul unu (+20% vanzări mai mari fata de celelalte locatii) in termeni de vanzare, intr-o perioada atat de scurta".

Baneasa Shopping City are o suprafata inchiriabila de peste 85.000 mp si gazduieste in jur de 220 de magazine si restaurante, investitia in acest proiect fiind de aproximativ 150 de milioane de euro.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii