Calin Fusu: vanzatorii din ecommerce nu ar trebui sa ofere reduceri tot timpul


Directorul Neogen, proprietarul site-ului de reduceri Zumzi, a mai spus ca nici pentru site-urile de reduceri nu este benefic acest lucru.



Calin Fusu a facut aceasta afirmatie in cadrul Galei Premiilor eCommerce 2012 adaugand ca tocmai in acest context, Zumzi isi schimba strategia. Site-ul de reduceri a lansat un marketplace si a semnat acum sase luni un contract cu o firma de curierat care ofera tuturor vanzatorilor de pe Zumzi transport de opt lei local si zece lei national, fara taxe suplimentare.

Zumzi va lansa o aplicatie mobila si va introduce si un sistem prin care vanzatorii din ecommerce isi vor putea introduce singuri ofertele in sistem.

Directorul Neogen a subliniat ca, spre deosebire de alte site-uri de reduceri, Zumzi nu va deveni si retailer.

"Noi reprezentam un fel de mall, unde brandul plateste chiria ca procent din vanzarile realizate si bani incasati deja. In prezent, avem 200 si ceva de oferte pe Zumzi, fata de conceptul initial. Asta inseamna standardizarea preturilor si preturi mai mici. Piata de reduceri pare limitata prin capacitatea vanzatorilor de-a oferi reduceri, pe care nu le pot oferi constant, plus preferinta cumparatorilor, care, de exemplu, nu vor sa-si schimbe tot timpul coaforul", a adaugat Calin Fusu.

Aproximativ 75% dintre clienii Zumzi sunt femei si 80% platesc in avans.

Directorul Neogen a mentionat ca, traditional, romanii cheltuie 20% pe servicii si 80% pe produse.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii