Cramele Halewood si Domeniile Ostrovit produc cel mai mult vin pentru marca proprie a Cora


In acest an, hipermarketul estimeaza vanzari de aproximativ 23 de milioane de lei pentru vinuri, fara TVA, reprezentand 2,3 milioane de litri.

Vanzarile de vin la Cora Romania au crescut cu aproximativ 2% in primul semestru din acest an, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la zece milioane de lei, fara TVA, iar volumul este de aproximativ un milion de litri, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.

In aceeasi perioada, marca proprie a hipermarketului a reprezentat 5,25% din vanzarile de vinuri (3,25% vinurile romanesti si 2% cele frantuzesti) si 6,5% din volum, in crestere cu 1% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Cora comercializeaza in Romania 40 de vinuri sub marca proprie, atat romanesti, cat si frantuzesti, din toate categoriile de pret.

Marca proprie de vinuri romanesti este Prieten Vechi, produs de Cramele Halewood, care face si spumantul cu acelasi nume.

Domeniile Ostorvit fac pentru Cora vinurile de 1,5 litri.

Pe langa acestea, alta marca proprie a Cora este Ame du Terroir, sub care sunt grupate vinurile frantuzesti din regiunile Bordeaux, Cotes du Rhone, Cotes de Provence si Beaujolais. Tot marca proprie Cora este si sampania Veuve Heringer.

Cele mai bine vandute vinuri de marca proprie sunt vinurile de masa Prieten Vechi, urmate de vinurile de Bordeaux Ame du Terroir si Feteasca Neagra Prieten Vechi.

Simona Sahin, responsabil marketing bauturi la Cora, a spus ca, per total vinuri, cele mai vandute sunt cele albe, in jur de 55% din vanzari, dar cele rosii cresc, reprezentand 41% din vanzari, si aproximativ 4% sunt cele rose.

Pe soiuri, pe primele locuri intre cele albe sunt Riesling, Sauvignon Blanc si Feteasca Regala, iar la cele rosii Feteasca Neagra si Cabernet Sauvignon.

In functie de soi, cele mai vandute vinuri sub marca proprie a Cora sunt Feteasca Neagra, Tamaioasa Romaneasca si Merlot.

Simona Sahin a mentionat ca romanii prefera sticla de 0,75 litri, atat per total gama de vinuri (90% dintre vanzari), cat si pentru marca proprie (intre 70% si 80% din vanzari).

Cora a introdus primele vinuri sub marca aproprie acum aproximativ trei ani.

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii