Digital Star, o noua companie sub umbrela Leo Burnett Group
Incepand cu ianuarie 2010, agentia de publicitate interactiva Emblem devine Digital Star, ca urmare a asocierii cu Leo Burnett Group.
”Lansam, alaturi de Laurentiu Dumitrescu, Digital Star - cea mai noua companie dedicata publicitatii pe internet si marketingului interactiv. Este un pas firesc pe care-l facem, avand in vedere portofoliul larg de clienti ai grupului, transformarea consumatorilor si impactul pe care il are lumea digitala asupra lor, dar mai ales avand in vedere strategia grupului Leo Burnett”, spune Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Digital Star va fi condusa de Laurentiu Dumitrescu din functia de Managing Partner, se arata in comunicatul de presa. Dumitrescu are o experienta de opt ani in mediul online, timp in care a condus propria agentie de publicitate interactiva, cunoscuta pana la asocierea cu Leo Burnett sub numele de Emblem.
”Pentru Leo Group, domeniul digital este o prioritate si ne propunem ca in trei ani, prin toate diviziile digitale separate sa devenim cel mai puternic grup din acest punct de vedere”, adauga Stefan Iordache.
In acest moment, Leo Burnett Group include doua companii separate dedicate mediului interactiv - iLeo si Digital Star. Acestea sunt unite doar din perspectiva cumpararii de media digitala, a cercetarii de piata sau a dezvoltarii unor instrumente de masurare si analiza necesare pentru o intelegere mai buna a consumatorilor. Insa, fiecare companie va avea clientii sai si specializarile determinate de nevoile clientilor sau de pozitionarea si competentele fiecareia.
Digital Star va integra toata echipa Emblem si va oferi servicii de Strategie online, Creatie, Media buying, Programare, SEM, SEO, Analytics, Email Marketing, Creatie jocuri sau e-CRM. De asemenea, Digital Star isi va incepe activitatea cu portofoliul de clienti deja existenti ai fostei agentii Emblem.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.