Duraziv estimeaza o cifra de afaceri de circa 9 mil. euro, in 2009
Pentru anul viitor, conducerea companiei isi propune sa obtina o crestere a afacerii cu 5% - 7%, mizand pe imbunatatirea conditiilor de creditare si pe continuarea celor doua mari proiecte la nivel national, Prima Casa si Termoizolarea fatadelor (anveloparea), dar intr-un ritm mult mai alert.
Duraziv detine brandurile Duraziv, pe adezivi pentru constructii, si Bau Profil, pe profile metalice, se arata in comunicatul de presa.
Compania s-a lansat pe piata de adezivi, la inceputul lui 2009, in urma unei investitii de circa sapte milioane de euro intr-o fabrica cu o capacitate de aproximativ 300.000 de tone pe an. Din cifra de afaceri estimata pentru acest an, trei milioane de euro vor veni din adezivi.
Bau Profil este o afacere demarata in 2003 de Daniel Guzu impreuna cu Irina Guzu. In 2007, cand s-au pus bazele noii divizii de adezivi pentru constructii, in afacere a intrat si fondul de investitii Oresa Ventures. La inceputul lui 2009, Daniel Guzu a iesit din afacerea Fabryo si a preluat pachetul majoritar la Bau Profil, in timp ce Oresa a iesit din afacerea Bau Profil si a preluat in intregime Fabryo.
“Avand in vedere ca Duraziv activeaza pe piata materialelor de constructii, prin ambele divizii - adezivi pentru constructii si profile metalice pentru structuri de gips-carton - efectele crizei le resimtim si noi. Insa, strategia noastra este sa tratam aceasta conjunctura ca pe o oportunitate, in special pentru divizia de adezivi, divizie cu care suntem in crestere. Aceasta crestere este de natura expansiva, prin activarea cat mai multor clienti pe aceasta categorie de produse”, spune Daniel Guzu, actionar majoritar la Duraziv.
Pe termen lung, Guzu isi propune sa aduca Duraziv in primele pozitii din topul jucatorilor de pe piata materialelor de constructii.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.