Elevate si Sugar Media au lansat Indoor Partnership


Noua regie de publicitate indoor reuneste retelele si beneficiaza de know how-ul celor doua companii fondatoare, la care se adauga portofoliile a inca trei firme de publicitate ce li s-au alaturat ulterior.

Am considerat parteneriatul oportun datorita complementaritatii dintre portofoliile noastre si a afinitatii testate in timp. Un alt argument important este acela ca suntem doua companii puternice independente, neafiliate unui grup media, si cu o imagine foarte buna in piata”, spune Tudor Maxim, director general Elevate.

Portofoliul Indoor Partnership cuprinde zece medii de publicitate indoor, dupa cum urmeaza: blocuri de locuinte, cladiri de birouri, hoteluri, saloane de coafura, cinematografe si mall-uri, galerii comerciale, hipermarketuri si supermarketuri, baruri si restaurante, spitale si clinici, licee, se arata in comunicatul de presa.

Credem in eficienta indoor-ului si credem ca merita mai multa atentie. Insa, pana acum, mediile erau destul de atomizate si ceva mai dificil de navigat de catre cumparatori. Indoor Partnership isi propune sa vina cu o oferta ampla si usor de gestionat, pentru a face indoor-ul cat mai prietenos”, spune Constantin Caciur, director Sugar Media.

Cifrele de afaceri ale celor doua companii fondatoare insumeaza 1,8 milioane de euro, intr-o piata de indoor estimata la 5,5 milioane de euro, potrivit reprezentantilor Elevate, care citeaza Media Fact Book.

Cele doua firme vor continua sa functioneze in mod independent, dar vor oferta mediile la comun, pentru a simplifica procesul de cumparare si pentru a putea oferi o acoperire complexa, dupa cum a precizat pentru startups.ro Catalina Murariu, marketing manager la Elevate.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii