Flamingo International: 210 mil. euro cifra de afaceri in 2008


Rezultatele financiare preliminare ale Grupului Flamingo International, indica o cifra de afaceri de 171 mil. euro in 2007, in crestere cu aproximativ 11% fata de 2006, si un profit net in valoare de 500.000 euro.

“Ne propunem sa castigam in mod sistematic o cota din ce in ce mai mare pe piata retailului electronic, electrocasnic si IT&C, prin continuarea dezvoltarii retelei Flanco World si prin lansarea unui nou concept de magazine de entertainment & IT sub brandul Flamingo Computers. Anul acesta, vizam o cifra de afaceri de 210 milioane euro”, spune Jiri Rizek, CEO Flamingo International. 

Anul trecut, Flamingo International s-a concentrat asupra dezvoltarii retelei de magazine de suprafata mare, deschizand peste 10 noi unitati Flanco World de peste 1.000 mp care, la finalul anului trecut, reprezentau 50% din suprafata totala de vanzare de aproximativ 54.000 mp a retailer-ului. Suprafata totala de vanzare a grupului a crescut cu 20% anul trecut, comparativ cu valoarea de 45.000 mp de la sfarsitul lui 2006.

In 2008, compania va continua procesul de dezvoltare a retelei de magazine de suprafata mare operate sub brandul Flanco World, propunandu-si sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 mp pana la finalul acestui an, si de 90.000 mp la finalul lui 2010.

Alaturi de continuarea consolidarii dinamice a retelei de magazine Flanco World, retailer-ul va lansa in perioada urmatoare un nou concept de magazin cu suprafata de peste 500 mp, specializat pe zona de entertainment & IT si operat sub brandul Flamingo Computers

In ceea ce priveste piata locala de retail electronic, electrocasnic si IT&C, chiar daca deocamdata nu sunt disponibile date complete, reprezentantii Flamingo International apreciaza ca evolutia acesteia in 2007 a inregistrat un ritm de crestere de  aproximativ 15%, ajungand pana la valoarea de aproximativ 1 miliard de euro.

“Anul trecut, principalele linii de crestere a pietei locale de retail electronic, electrocasnic si IT&C  au venit dinspre segmentele de IT&C si electronice. Ne asteptam ca produsele IT&C sa-si mentina ritmul accelerat de crestere si in anii urmatori, majorandu-si cota de la 25% din totalul pietei in 2007, la 40% in 2010”, a mai declarat CEO-ul Flamingo International.

Pentru perioada viitoare, compania estimeaza ca piata locala va continua ritmul de crestere anual de 10-15%, urmand ca, in 2010, sa inregistreze valoarea de 1.5 miliarde euro.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii