Flamingo: vanzarea de plasme s-a dublat in 2008, fata de 2007
Valoarea produselor vandute a crescut cu 75%, de la 47 de milioane lei in 2007, la 84 de milioane de lei in 2008, insa, in acest an, se asteapta o stagnare a pietei de profil.
Volumul de vanzari pentru plasme si LCD-uri a crescut cu 100%, de la 25.000 unitati, in 2007, la 50.000, in 2008, se arata in comunicatul de presa.
Principalii factori care au determinat cresterea vanzarilor pe acest segment au fost reducerile de pret, cu pana la 30%, si promotiile care includ televizoarele LCD si plasmele.
Reprezentantii Flamingo spun ca televizoarele LCD conduc in topul celor mai bine vandute produse electronice, iar acest trend se va mentine si in perioada urmatoare. Evolutia va fi sustinuta si de schimbarile preconizate pe piata telecomunicatiilor.
"Proiectul propus de Ministerul Comunicatiilor privind tranzitia de la televiziunea analogica la cea digitala nu va face decat sa incurajeze vanzarile de televizoare LCD si cu plasma de ultima generatie, deoarece multe dintre echipamentele vechi vor trebui inlocuite datorita incapacitatii acestora de a se conecta la decodorul de transmisiuni digitale”, spune Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Conform reprezentantilor Flamingo, valoarea totala a pietei de televizoare LCD si plasme a fost estimata la aproximativ 250 de milioane de euro, in 2008.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.