Flamingo: vanzarile prin credite vor creste cu 40% in 2008, fata de anul trecut


Reprezentantii Grupului Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de produse electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, estimeaza ca anul acesta vanzarile prin credite pe piata pe care activeaza vor inregistra o crestere de 35-40%, comparativ cu 2007.

Cresterea s-ar inregistra pe fondul diversificarii ofertelor financiare, precum si al interesului ridicat al clientilor pentru achizitiile efectuate prin intermediul sistemelor de credite, se arata in comunicatul de presa. Conform Flamingo International, cele mai solicitate produse prin sistemele de credit fac parte din categoriile IT&C, electrocasnice si  electronice.

In primele trei luni ale acestui an, produsele IT&C au reprezentat categoria cu cele mai mari vanzari prin sistemele de creditare in magazinele din retelele Flanco, Flanco World si Flamingo Computers, reprezentand 40% din produsele achizitionate prin credite. Produsele electrocasnice au contribuit cu 30% la totalul vanzarilor prin credite operate de catre retailer, in timp ce produsele electronice au detinut o cota de 25%.

In 2007, ponderea vanzarilor prin credite a inregistrat o usoara scadere, mai ales in a doua jumatate a anului, ca urmare a cresterii puterii de cumparare precum si datorita perioadei sarbatorilor de iarna, cand tendinta clientilor este, in general, aceea de a achizitiona produsele cu numerar.

Potrivit reprezentantilor Flamingo, aceasta scadere a fost compensata prin utilizarea cardurilor de credit care substituie vanzarile prin credite. Astfel, cele mai multe tranzactii de acest gen au fost inregistrate prin cardul co-brand Flanco/Flamingo-Cetelem.

„Piata creditelor de consum a devenit foarte dinamica si agresiva din punct de vedere al ofertelor, acest fapt fiind unul dintre stimulii principali in ceea ce priveste cresterea ponderii vanzarilor prin sistemele de credite. Achizitiile realizate prin sistemele de credite disponibile in magazinele noastre detin o pondere de 35% din totalul vanzarilor realizate anul trecut”, spune Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

La nivelul pietei, Flamingo International estimeaza ca anul acesta vanzarile prin credite vor continua sa detina o pondere mai mare, in special pe segmentele produselor electronice si electrocasnice, in acelasi timp fiind asteptata si o crestere a achizitiilor prin cardurile de credit.

Retailerul estimeaza ca vanzarile prin credite si carduri de credit vor detine o pondere de 30% din totalul vanzarilor inregistrate pe piata produselor electronice, electrocasnice si IT&C in 2008.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii