FlorideLux deschide prima florarie offline din Bucuresti, unde piata este estimata la 40 de milioane de euro


    


FlorideLux Titulescu a fost inaugurata in urma unei investitii de 25.000 de euro si a fost proiectata ca un concept store 100% tehnologizat, dotat cu  prima vitrina interactiva din retailul clasic romanesc, care le va permite clientilor sa interactioneze cu tot portofoliul FlorideLux, inclusiv cel online, se mentioneaza in comunicatul de presa.

Unitatea reprezinta si primul magazin offline deschis in regim propriu, si nu in franciza.

"Piata bucuresteana este dificila, aglomerata, cu un mix atipic de cumparatori, intre cei traditionalisti, care tin la florarul lor dintotdeauna, si cei moderni, care sunt mereu in cautare de flori, buchete, plante si cadouri inedite. Statisticile noastre arata ca in Bucuresti sunt peste 800 de tarabe cu flori si in jur de 200 de florarii. Vorbim de o piata de aproape 40 de milioane euro, cumulata intre vanzarile zilnice si evenimente”, declara Marius Dosinescu, CEO si Fondator FlorideLux.

Potrivit acestuia, cosul mediu de flori achizitionat offline, in Bucuresti, se ridica la 80 de lei - 100 lei, fata de cel online, care este dublu, de 200 de lei. Printre clientii

FlorideLux se numara si cei medium-top, care cheltuiesc in medie 400 de lei pe flori, ajungand uneori si la 700 de lei - 800 lei, in functie de perioadele de varf, de Craciun sau 1 - 8 Martie.

Clientul bucurestean, prin comparatie cu cel din provincie, este insa mult mai grabit si mai greu de fidelizat, avand in vedere ca achizitioneaza flori in functie de timp si proximitate, atat din florariile clasice sau tarabe, cat si online.

Magazinul este dotat cu o vitrina interactiva in valoare de 2.500 euro, care le permite clientilor sa interctioneze, direct din strada, cu magazinul online al companiei.

In primul an de activitate al noului magazin, reprezentantii florariei estimeaza o medie de aproximativ 600 de clienti, lunar, preponderent femei (peste 60%), persoane active, cu venituri peste medie si varste intre 25 de ani si 55 de ani.

Avand in vedere ca floraria va fi atat magazin, cat si centru de productie pentru comenzile online, cifra de afaceri din primul an de activitate este estimata la aproximativ 150.000 de euro.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii