Inghetata Napoca intra in portofoliul Unilever
Suma pentru care Unilever a cumparat marca romaneasa de inghetata Napoca nu a fost facuta publica.
In prezent, tranzactia este supusa aprobarii Consiliului Concurentei, procedura ce urmeaza a se finaliza in urmatoarele trei - patru luni, se arata in comunicatul de presa.
Achizitia face parte din strategia de crestere a Unilever in Europa Centrala si de Sud, compania anuntand intrarea pe piata de inghetata din Romania. Astfel, pe langa marca Napoca, firma va comercializa in tara si propriile marci de inghetata.
"Inghetata reprezinta o parte importanta a Unilever si credem ca este momentul potrivit pentru a explora aceasta oportunitate si in Romania, unde piata de inghetata se situeaza in jurul valorii de 160 de milioane de euro", spune Alexandra Gatej, presedintele Unilever South Central Europe.
Portofoliul Unilever pe acest segment cuprinde marcile Magnum, Carte d’Or, Cornetto, Viennetta si Big Milk. Acestea vor fi comercializate incepand cu luna martie sub marca Agida, folosita de Unilever in Italia.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.