Initiatorul Timon ar fi interesat sa vanda brandul


Timon este unul din targurile imobiliare organizate in tara, marca fiind prezenta pe piata de la inceputul lui 2006.

Cumparatorii ar putea fi din zona imobiliara. De exemplu, un developer de proiecte imobiliare sau un broker de credite”, a declarat pentru startups.ro Vlad Vlasceanu, directorul Admedia Consulta, firma care detine brandul Timon.

Prima editie a targului a fost organizata in martie 2006, in Bucuresti, sub numele de Targul Imobiliar National. Intre timp, pentru a se diferentia de restul evenimentelor cu nume asemanator, s-a facut rebranding-ul in Timon iar targul s-a extins si pe litoral, urmand ca in 2009 sa se desfasoare si in alte doua – trei orase mari din tara, in afara de Capitala. Luna aceasta va avea loc in Bucuresti prima editie internationala a evenimentului.

Chiar daca  nu aduce o cota foarte mare din cifra de afaceri, evenimentul are un rol de locomotiva pentru restul activitatii. Este una din cartile noastre de vizita, usor identificat de catre clientii care vad ce putem sa realizam”, adauga Vlasceanu.

Timon reprezinta aproximativ 25% - 30% din cifra de afaceri a companiei, restul veniturilor fiind generate de activitatile legate de advertising. Anul trecut, firma a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 700.000 de euro. Pentru 2008, Vlasceanu estimeaza o dublare a cifrei de afaceri, pe fondul extinderii portofoliului de clienti si a cresterii bugetelor alocate.

Ca parte a strategiei de dezvoltare, in 2007, am incheiat un parteneriat cu alte doua firme din domeniul publicitatii, pentru a putea oferi mai multe servicii specializate. Ceea ce nu oferim este partea de PR. Am luat aceasta decizie pentru ca, in general, companiile prefera sa lucreze cu o singura agentie care sa le ofere cat mai multe servicii”, mai spune Vlasceanu.

Clientii traditionali ai Admedia Consulta pentru zona de advertising provin din domeniul auto si din cel al constructiilor.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii