Investitie de 25.000 de euro in franciza FlorideLux din Iasi
Reprezentantii FlorideLux estimeaza ca valoarea pietei de profil din Iasi este de peste 2 milioane de euro, impulsionata atat de evenimente, cat si de vanzarile zilnice de flori sau de cele corporate.
Franciza din Iasi este prima pe care Grupul FlorideLux o acorda in Moldova, francizatul fiind Monica Radu (foto), un antreprenor cu peste opt ani de experienta pe piata ieseana de evenimente, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.
"Iasiul este o piata atipica fata de cele cunoscute de noi pana acum. Florariile sunt cochete, realizate cu bun gust si au un potential foarte mare de dezvoltare. Am identificat un potential de crestere in primul rand pe zona evenimente, si, incepand cu al doilea an de activitate, cand locatia si brandul se vor impune pe piata locala, ne asteptam la o evolutie foarte buna a vanzarilor zilnice de buchete si aranjamente. De asemenea, mediul de afaceri local reprezinta un client cu potential foarte bun, pe care dorim sa il adresam”, explica CEO-ul FlorideLux.
Potrivit lui Dosinescu, FlorideLux Iasi va aborda doua categorii de clienti, pe de o parte cei care cumpara flori ocazional, pentru diverse evenimente prestabilite, si, pe de alta parte, iubitorii de flori, care le cumpara pentru placerea de a le oferi sau admira in spatiul personal.
"In cazul clientilor ocazionali, vorbim de persoane cu varste intre 18 ani si 55 de ani, cu venituri medii spre mari, dispuse sa ofere pe un aranjament sau un buchet de flori intre 45 de lei si 150 de lei. In materie de aranjamente florale, preturile vor incepe de la 20 de lei, sau chiar mai putin pentru florile la fir, astfel incat sa ne adresam intregii piete, indiferent de varsta si categoria sociala”, explica CEO-ul FlorideLux.
Pe langa trainingul de business si cel de floristica, echipa FlorideLux Iasi va beneficia de tot suportul grupului pe o perioada de 1 an, intervalul necesar pentru pregatirea intregii echipe.
"Apreciem foarte mult increderea pe care am primit-o de la echipa lui Marius, libertatea si sprijinul neconditionat. Obiectivul nostru comun este sa fim liderul pietei iesene de floristica si primul loc la care se gandeste locuitorul Iasului cand isi doreste o floare sau un cadou special”, spune Monica Radu, managerul FlorideLux Iasi.
Florariile FlorideLux, cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, s-au extins la nivel global in iulie 2013, prin afilierea la 1800Flowers.com si alaturarea la cea mai mare retea de florarii din lume, Bloomnet, lucru ce permite si livrarea rapida de buchete oriunde in lume. Primele francize FlorideLux au fost deschise in Brasov, Cluj, Arad, Pitesti si Iasi.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.