Lansata luna aceasta, platforma de comunicare online ClientFidel.net a ajuns la aproximativ 100 de conturi
Platforma a fost realizata de companiile Timsoft si Voxline Communication. Prin ClientFidel.net se pot trimite, prin SMS, mesaje personalizate.
Mesajele trimise prin intermediul platformei pot fi legate de produse sau servicii noi si se pot crea sondaje, teste si jocuri, se arata in comunicatul de presa.
Toate aceste mesaje pot fi directionate catre o baza de date configurabila.
De asemenea, ClientFidel.net permite micro-plati, rezervari sau programari si realizarea de livestreaming de la diverse evenimente.
Carmen Holotescu, directorul Timsoft, spune pentru startups.ro ca platforma online a pornit de la solutia Cirip PRO, cirip.ro fiind platforma romaneasca de microblogging dezvoltata de Timsoft acum doi ani, la care s-au adaugat noi facilitati si posibilitati de trimitere in toate retelele nationale de telefonie mobila.
Cele doua companii nu au comunicat investitia in realizarea acestei aplicatii, mentionand ca investitia a presupus alocare de resurse interne ale Timsoft si Voxline, fiind dificil de evaluat din acest punct de vedere.
"Este un proiect in care noi credem foarte mult si care va avea nevoie de o activitate sustinuta de educare a celor care doresc sa valorifice optim marketingul prin SMS, prin urmare estimam o crestere moderata a gradului de utilizare pana la finalul acestui an", mai spune Carmen Holotescu.
Clientii acestei platforme sunt companiile mici, din diverse domenii economice, cabinete medicale private, institutii culturale si de invatamant, politicieni si banci.
ClientFidel.net ofera rapoarte si analize legate de demografia si comunicarea grupului, se mai spune in comunicatul de presa.
Dan Virtopeanu, directorul general al Voxline Communication, spune ca inscrierea si utilizarea platformei pentru gestionarea si segmentarea bazei de clienti fideli sunt gratuite, iar singurul cost este cel asociat comunicarilor prin SMS, de 0,15 euro + TVA/mesaj, tariful fiind unic.
"Acest lucru permite campanii foarte flexibile, de la zece euro pentru 100 de comunicari prin SMS pana la sute sau mii de euro pentru volume mult mai mari", mai spune Dan Virtopeanu.
Timsoft este o firma de software cu sediul in Timisoara, fiind specializata in eLearning, aplicatii web si mobile.
Voxline Communication a fost infiintata in 1998, oferind aplicatii de mobile marketing, aplicatii web, servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile si servicii cu valoare adaugata.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.