Magazinele online au avut vanzari de 18,7 milioane de lei prin reteaua 2Parale, in primele noua luni din 2012


Vanzarile au crescut cu 67% fata de aceeasi perioada din 2012 si, potrivit datelor 2Parale, romanii fac cumparaturi online in valoare de aproximativ 3.000 de lei in fiecare ora.

 

Romanii au inceput sa aloce mai multi bani pentru comertul online, inclusiv cand vorbim de sumele investite pentru o singura tranzactie - comparativ cu anul trecut, proportia comenzilor care depasesc valoarea de 400 de lei a crescut cu peste 12 %, se mentioneaza intr-un comunicat de presa al 2Parale.

Tot in crestere este si valoarea medie a comenzilor, care s-a marit cu 10%, ajungand pana la 198 de lei. Pentru achizitionarea unui produs din categoria tip IT&C se cheltuiesc, in medie, aproape 800 de lei. Pentru haine, incaltaminte si accesorii se aloca, in medie, 222 lei pentru fiecare comanda.

Cea mai mare vanzare online din 2Parale, in primele luni ale 2012, s-a ridicat la peste 50.000 de lei, pentru achizitia unor produse din categoria IT&C. Aceeasi categorie a adus si cel mai mare comision (813 lei) unui afiliat din 2Parale.

Fashion si IT&C continua sa fie cele mai atractive categorii de produse pentru cumparatorii online, in reteaua de afiliere 2Parale. Cea mai semnificativa ascensiune o au cartile, al caror numar de vanzari s-a majorat cu 276% comparativ cu primele trei trimestre din 2012.

Pietele de comert online si marketing afiliat confirma trendul crescator pe care il urmeaza in ultimii ani. Pe final de an ne asteptam la o crestere accelerata pe fondul sarbatorilor de iarna si al activitatilor de marketing, precum Black Friday si iChallenge, competitia pe care urmeaza sa o lanseze 2Parale”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

Cea mai buna perioada pentru comertul online a fost septembrie, care a adus magazinelor online vanzari de peste 2,6 milioane de lei, numai prin 2Parale. Tot septembrie a fost si cea mai prolifica luna pentru afiliatii din 2Parale, care au totalizat castiguri de aproape 160.000 de lei.

La nivel de obiceiuri de consum, miercuri si joi sunt zilele preferate pentru cumparaturi, cu mici variatii in functie de categoria articolelor procurate. Dupa cum s-a observat si la inceputul anului, tot mai multi romani plaseaza comenzi noaptea, de acasa, dupa o informare prealabila in timpul zilei. Cel mai mare flux de tranzactii online are loc in timpul pranzului, probabil de la birou in cazul multor cumparatori, cu o revenire si un nou varf dupa ora 20.00.

2Parale este prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania, online din decembrie 2008. Are un portofoliu de 205 campanii si 12.400 de afiliati si face parte din grupul Leo Burnett.

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii