Metro Cash&Carry Romania ii premiaza pe antreprenorii care isi ajuta comunitatea
Metro Cash&Carry Romania a lansat a doua editie a programului de responsabilitate sociala "Metro - Starurile Comunitatii". Competitia se adreseaza antreprenorilor care isi impart succesul cu membrii comunitatii din care fac parte, prin actiuni sociale, umanitare, de mediu sau educationale, se mentioneaza intr-un comunicat de presa.
In perioada 23 aprilie - 23 iulie, antreprenorii isi pot inscrie online povestile. Acestea pot fi completate cu imagini si inregistrari video, pentru a atrage voturile publicului.
Publicul larg isi poate sustine proiectul preferat pana in 23 iulie, cand cele mai votate zece proiecte vor intra in faza de validare si vizite pe teren. Proiectele validate vor ajunge apoi in finala si vor fi supuse evaluarii unui juriu format din experti in zone cheie pentru competitie, precum antreprenoriat, comert, zona neguvernamentala si media specializata.
Finalistii vor castiga premii in valoare totala de 70.000 de lei, in functie de punctajul oferit de juriu, pe baza criteriilor din regulament. Astfel, premiul I consta in 30.000 de lei; premiul II, 20.000 de lei; premiul III, 15.000 de lei. Ceilalti sapte finalisti vor fi recompensati cu vouchere de cumparaturi in magazinele Metro Cash&Carry Romania, in valoare totala de 5.000 de lei.
Prin acest program, Metro isi propune sa sublinieze importanta micilor afaceri in dezvoltarea comunitatilor locale, sa incurajeze si sa rasplateasca initiativele de responsabilitate sociala la nivelul intreprinderilor mici si mijlocii.
“Fie ca vorbim despre parteneri care si-au transformat locatia intr-un centru de activitati culturale pentru educarea comunitatii locale, de antreprenori care au pornit afaceri sociale pentru a ajuta grupuri defavorizate sau de restaurante care donau produse membrilor comunitatii, cazurile inscrise anul trecut ne-au impresionat prin dedicarea de care au dat dovada antreprenorii fata de comunitatea din care fac parte", spune Gilles Roudy, Director General Metro Cash&Carry Romania.
Brutaria Concordia, afacere sociala care asigura un circuit complet pentru ca tinerii dezavantajati, cu putine sanse de reusita, sa se integreze pe piata muncii, a fost castigatorul premiului primei editii a "Metro - Starurile Comunitatii". Fiind un adevarat exemplu de bune practici in sustinerea unor grupuri dezavantajate social, Concordia se alatura in 2015 competitiei, ca parte din juriu.
Juriul competitiei este alcatuit din:
• Gilles Roudy, Director General Metro Cash&Carry Romania
• Radu Merica, Presedinte al Camerei de Comert si Industrie Romano-Germana
• Marius Ghenea, antreprenor roman, Profesor de Inovatie si Antreprenoriat
• Lacramioara Botezatu, Redactor-sef CSRmedia.ro
• Ionut Sibian, Director Executiv Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC)
• Alice Stavride, Administrator Concordia
Initiativa "Metro - Starurile Comunitatii" a pornit in 2014, cu ocazia aniversarii a 50 de ani de Metro Cash&Carry la nivel international. Competitia a fost implementata in 17 tari, unde echipele companiei s-au implicat in identificarea si recunoasterea antreprenorilor care au inscris, in total, 1.400 de proiecte de sustinere a comunitatilor locale.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.