Noi criterii de jurizare la Gala Premiilor eCommerce 2009


Pentru cea de-a patra editie a competitiei au fost stabilite aproximativ 95 de criterii de jurizare, exceptand cele sase reguli impuse de organizatori prin preselectie.

Pentru editia 2009 a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), organizatorii au introdus in jur de 15 criterii noi, dintre care cele mai importante sunt: securitatea site-ului si a datelor introduse de consumatori; prioritizarea continutului; elemente care protejeaza drepturile de autor; interactiunea cu utilizatorii prin intermediul retelelor sociale; SEO; gasirea produselor din maxim patru click-uri; respectarea termenelor afisate pe site vis-à-vis de produsul comandat de consumator.

Pentru a deveni eligibili, detinatorii de magazine online trebuie sa intruneasca in primul rand criteriile de preselectie, se arata in comunicatul de presa.

Daca acestea sunt respectate, magazinele primesc certificarea GPeC - marca de incredere la nivel national menita sa contribuie la cresterea increderii consumatorilor in comertul electronic.

Ulterior, magazinele vor fi analizate prin intermediul criteriilor de jurizare, structurate pe doua categorii principale - <realizarea site-ului> si <usability & customer experience>. Organizatorii galei pun accent pe experienta traita de consumator atunci cand tranzactioneaza online. Ca atare, criteriile care tin de uzabilitate si de procesul de cumparare, vor avea o pondere de 60% din punctajul final.

Pentru prima oara in istoria evenimentului, specialistii din online pot comenta si sugera eventuale modificari asupra criteriilor de jurizare. Termenul limita pentru acordarea de feedback este 25 august.

Organizatorii GPeC mentioneaza ca anul acesta vor exista doua jurii separate - unul format din specialisti si altul din utilizatori.

Revolutionam sistemele de jurizare ale evenimentelor de profil. GPeC 2009 va beneficia de doua jurii care puncteaza magazinele online in baza acelorasi criterii. Vrem doua perechi de ochi si vrem parerea specialistilor versus parerea clientilor”, spune Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul GPeC.

Cea de a patra editie a Galei Premiilor eCommerce este programata pentru inceputul lunii octombrie. Perioada de inscrieri a magazinelor online in competitie se incheie pe 4 septembrie.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii