Penny Market a deschis trei noi magazine in Romania
Pe langa magazinele deschise azi in Suceava, Pitesti si Campulung Moldovenesc, Rewe Romania va inaugura inca opt noi magazine Penny Market, pana la finele anului 2009.
Investitia in magazinul Penny Market situat in incinta Galleriei Mall din Suceava se ridica la aproximativ 180.000 de euro, suprafata unitatii fiind de 950 mp (670 mp spatiu de vanzare), se arata in comuncatul de presa.
Pentru magazinul din Campulung Moldovenesc, Rewe Romania a investit aproximativ 1,3 milioane de euro, suprafata magazinului fiind de 1.270 mp, din care 760 mp spatiu de vanzare.
In ceea ce priveste magazinul din Pitesti, situat in incinta Euromall, investitia se ridica la aproximativ 620.000 de euro, la o suprafata de 1.250 mp, din care 830 mp spatiu de vanzare.
Pentru anul viitor, Rewe Romania planifica extinderea retelei cu alte 25 de magazine Penny Market, in urma unei investitii de aproximativ 150 milioane de euro.
Strategia Penny Market se bazeaza pe achizitionarea de produse locale, astfel incat ponderea principala a articolelor din magazine sa fie de provenienta autohtona. Cea mai mare pondere o au produsele alimentare.
In afara de comertul cu amanuntul din domeniul alimentar, Rewe este activ la nivel european si in domeniul turismului, dar si in cel al comertului cu articole de tipul do-it-yourself. Grupul Rewe este reprezentat in Europa de circa 14.500 de magazine, in Germania, Austria, Italia, Ucraina, Ungaria, Rusia, Cehia si Bulgaria. In Romania grupul este prezent prin lanturile de magazine Billa, Selgros, Penny Market XXL si Penny Market.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.