Piata de sisteme GPS: 11 mil. euro in 2008


Conform reprezentantilor Flamingo International, anul trecut, valoarea totala a pietei de sisteme GPS din Romania s-a ridicat la 6,5 – 7 milioane de euro. Anul acesta, se estimeaza vanzari aproape duble.

Flamingo International, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata locala de retail electronic, electrocasnic si IT&C, estimeaza ca vanzarile dispozitivelor GPS prin retail vor creste, anul acesta, la aproximativ 50.000 de unitati, atingand o valoare totala de 11 milioane euro, se arata in comunicatul de presa.

Conform datelor companiei, in 2007, volumul pietei locale de GPS-uri a fost de aproximativ 25.000 de unitati, raportate la peste 4 milioane de autovehicule inregistrate in Romania.

Avand in vedere acest raport, precum si ritmul rapid de crestere a inmatricularilor auto in Romania, piata locala a sistemelor GPS are un potential de dezvoltare foarte mare, considera reprezentantii Flamingo. 

Anul trecut, compania a detinut o cota de piata de 24% pe acest segment, iar anul acesta isi propune sa atinga o cota de 30%.

“Scaderea preturilor pentru sistemele GPS si interesul din ce in ce mai mare al clientilor pentru dispozitivele mobile multifunctionale (PDA, Smart Phone), vor ridica piata locala a GPS-urilor cu 100% anul acesta. Anul trecut, cele mai mari vanzari pe aceasta categorie au fost inregistrate de retaileri in cel de-al patrulea trimestru, in special in luna decembrie, insa, anul acesta ne asteptam la vanzari foarte mari inca din cel de-al doilea trimestru, cand incep pregatirile pentru vacanta si concediu. Mizam pe un volum de vanzari de 15.000 de sisteme GPS in magazinele noastre anul acesta”, spune Jiri Rizek, CEO Flamingo International. 

Cele mai solicitate marci din aceasta categorie in magazinele Flamingo, Flanco si Flanco World au fost au fost anul trecut Mio DigiWalker (aproximativ 60% din totalul vanzarilor companiei), Garmin, My Guide si LG.  

 

Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.


Nu exista comentarii