"Power to the customers" - conceptul editiei de anul acesta a TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucuresti
Evenimentul va avea loc pe 21 aprilie, in cadrul Athénée Palace Hilton si va sublinia importanta intelegerii comportamentului consumatorului, nevoilor acestuia, fidelizarii si a modului in care business-urile online trebuie sa isi realizeze strategiile astfel incat consumatorii sa revina pe site.
Printre speakerii care vor trece pragul conferintei se numara si Chris Jones (User Experience Director si eCommerce specialist @Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si ecommerce din Marea Britanie). El lucreaza cu branduri din de renume international din comertul online carora le planifica, le pune in aplicare si le imbunatateste strategia de comert digital, precum: Laura Ashley, Next, BBC, Fat Face, Tate si Red Bull.
Chris cunoaste foarte bine toate aspectele ce tin de User Experience, precum “calatoria” online a clientului, arhitectura informatiei, prototipuri de raspuns, design pentru interfata cu clientii si inclusiv copywriting.
"Experienta oferita clientului este una dintre metodele in continua crestere a importantei privind rolul jucat in diferentierea fata de competitori. Insa nu mai este suficient sa oferi clientului doar o simpla experienta; aceasta trebuie legata de alte aspecte ale business -ului, precum magazinul, serviciile de livrare si retururile”, spune Chris Jones.
In prezentarea sa din cadrul TeCOMM “How to make your ecommerce site world-class” Chris Jones va dezvalui de ce experienta pe care clientul o are este esentiala pentru orice business de ecommerce de talie mondiala.
El va oferi sfaturi tangibile, venite din practica, pentru a ajuta ca business-urile sa ofere clientului o experienta exceptionala. Va oferi studii de caz, exemple de site-uri de ecommerce care mentin clientul pe primul loc, care au pus in practica strategii exceptionale care le-au ajutat afacerea si brandul.
La evenimentul TeCOMM Bucuresti sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si specialisti de marketing implicati in activitatea de online a business-urilor, specialisti/consultanti in ecommerce, agentii de web development, companii de IT, specialisti de marketing design/usability, promovare online si SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare si de curierat.
Mai multe detalii despre conferinta, cat si despre inscriere, sunt disponibile pe site-ul evenimentului.
startups.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.
Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.