Royal Crown Cola si-a anuntat oficial intrarea pe piata romaneasca


Reprezentantii companiei estimeaza ca investitia in pozitionarea produsului pe piata autohtona se ridica la doua milioane de euro, in primii trei ani.

Intentionam sa plasam produsul pe piata din Romania alaturi brandurile mari existente deja. Astfel, ne-am propus ca in primul an al dezvoltarii sa aducem produsul in 15.000 de magazine la nivel national”, spune Francis Lamprea, General Manager RC Cola International.

El mai spune ca avantajul competitiv al RC Cola in Romania ar fi reprezentat de faptul ca bautura ar avea aceeasi calitate si acelasi gust ca in toate cele 60 de tari in care este prezenta la nivel mondial, la preturi cu 10% - 15% sub produsele Coke si Pepsi de pe piata romaneasca.

Marca numarul trei pe piata de cola la nivel mondial a fost lansata oficiala in Romania pe 4 iulie, Ziua Nationala a Statelor Unite ale Americii, se arata in comunicatul de presa.

In Romania ne vom concentra pentru inceput pe brandul RC Cola, urmand a ne dezvolta portofoliul si pe alte categorii de bauturi racoritoare”, adauga Francis Lamprea.

RC Cola a fost lansat in SUA, in 1905, dezvoltandu-se la nivel international. In prezent, in portofoliul companiei exista noua marci de bauturi racoritoare. RC acopera si zona de “diet”, “0 sugar”, iar printre cele mai cunoscute  marci non-cola din portofoliul RC se numara Kick sau Upper10.

RC Cola va fi distribuita in Romania prin compania GoodBev, care isi propune sa pozitioneze pe piata din Romania marci de food&beverages de succes la nivel international, necunoscute inca de consumatorul roman.


Un material startups.ro. Toate drepturile rezervate.
 


Nu exista comentarii